Pod koniec listopada dwudniowa konferencja Imagination Day
Imagination Day odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie (fot. materiały prasowe)
W dniach 28-29 listopada w Warszawie odbędzie się konferencja Imagination Day, skierowana do branży kreatywnej.
Wśród prelegentów tegorocznej edycji będą: Atiya Zaidi (chief executive officer/chief creative officer, BBDO Pakistan), Simon Clowes (managing creative director, Apple), Carlo Luetto (head of creative, RobinHood), Guillermo Aracena (creative director, Cannes Lions 2024 Grand Prix Winner), Tomas Gonsorcik (global chief strategy officer, DDB Worldwide), Wes Ter Haar (founder MediaMonks; executive director, S4 Capital Group) i Jerzy Holub (vicepresident marketing & communications, Mastercard).
Prelegenci będą dzielić się swoim doświadczeniem, szczególnie w obszarze innowacji technologicznych i ich wpływu na nasze codzienne życie.
Imagination Day odbędzie się w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie. Wcześniej – wieczorem 27 listopada – zaplanowano galę konkursu Innovation.
Konferencję organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, a za jej kreację odpowiadają Ars Thanea i Polot.
"Press" jest patronem medialnym Imagination Day.
(KOZ, 13.11.2024)