Michał Krejza zarządza komunikacją marketingową PKO Banku Polskiego

Michał Krejza z branżą komunikacyjną związany jest od 28 lat (fot. materiały prasowe)
Michał Krejza, ostatnio CEO należącej do Omnicom agencji eg+, objął stanowisko dyrektora departamentu komunikacji marketingowej PKO Banku Polskiego.
Pracę w banku Krejza zaczął 4 listopada. Jak tłumaczy, chciał trafić do miejsca, w którym jego dotychczasowe doświadczenie będzie mogło zostać w pełni wykorzystane. – Po stronie reklamy spędziłem 28 lat. Teraz czas, by to, czego się nauczyłem, spożytkować w praktyce – mówi Krejza. I dodaje: – PKO BP dlatego, że szukałem miejsca, w którym będę miał sprawczość działania. Dziś jest to możliwe przede wszystkim w polskich firmach, bo lokalne oddziały zagranicznych koncernów raczej realizują globalną strategię, niż tworzą ją na potrzeby konkretnych rynków.
Czytaj też: DDB Warszawa, Starcom i ING Bank Śląski zwycięzcami rankingu 25-lecia konkursu Effie w Polsce
Michał Krejza przed eg+ był CEO agencji The & Partnership oraz managing partner Grey Group. Pracował też w agencjach: McCann Worldgroup, Havas Worldwide Digital Warsaw, Euro RSCG Poland, Team One, Saatchi & Saatchi i Lowe GGK.
W połowie października PKO Bank Polski, który od marca wybierał agencję do kompleksowej obsługi reklamowej, zakończył postępowanie – zwyciężyła w nim Havas Creative Group.
Czytaj też: Opinia: Przetarg Liptona nie jest wyjątkiem. W Polsce choruje cała branża marketingowo-reklamowa
(AMS, 06.11.2024)
