Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 10, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rynkowy udział nowego kanału Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów UEFA to 0,03 proc.

Stacja jest dostępna w dodatkowo płatnych pakietach operatorów telewizyjnych (screen: YouTube/CAPTUREBOX TUBE)

Nowy kanał Canal+ Extra 1, który transmituje mecze Ligi Mistrzów UEFA, w październiku miał średnią minutową oglądalność na poziomie 1,3 tys. widzów w grupie ogólnej 4+.

To pierwszy miesiąc, w którym Nielsen Media podaje wyniki stacji. Miała ona w październiku średnio 0,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,03 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Canal+ pokazuje w podstawowym kanale ten sam mecz Ligi Mistrzów, co TVP

Taki sam udział w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 (po 0,03 proc.) zanotowały w październiku m.in. istniejące wiele lat na rynku Polsat Sport Fight i Canal+ Sport 5.

Stacja Canal+ Extra 1, która ruszyła 20 sierpnia, jest dostępna w dodatkowo płatnych pakietach operatorów telewizyjnych, m.in. na platformie Canal+, w Vectrze czy Toya. Nadaje całodobowo. Istnieją też kanały eventowe pod marką Canal+ Extra, uruchamiane na czas meczów.

Reklamy w stacji Canal+ Extra 1 sprzedaje Polsat Media.

Czytaj też: Polsat liderem oglądalności w październiku. W grupie komercyjnej przed TVN

(MNIE, 10.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.