Rynkowy udział nowego kanału Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów UEFA to 0,03 proc.
Stacja jest dostępna w dodatkowo płatnych pakietach operatorów telewizyjnych (screen: YouTube/CAPTUREBOX TUBE)
Nowy kanał Canal+ Extra 1, który transmituje mecze Ligi Mistrzów UEFA, w październiku miał średnią minutową oglądalność na poziomie 1,3 tys. widzów w grupie ogólnej 4+.
To pierwszy miesiąc, w którym Nielsen Media podaje wyniki stacji. Miała ona w październiku średnio 0,03 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,03 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Canal+ pokazuje w podstawowym kanale ten sam mecz Ligi Mistrzów, co TVP
Taki sam udział w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 (po 0,03 proc.) zanotowały w październiku m.in. istniejące wiele lat na rynku Polsat Sport Fight i Canal+ Sport 5.
Stacja Canal+ Extra 1, która ruszyła 20 sierpnia, jest dostępna w dodatkowo płatnych pakietach operatorów telewizyjnych, m.in. na platformie Canal+, w Vectrze czy Toya. Nadaje całodobowo. Istnieją też kanały eventowe pod marką Canal+ Extra, uruchamiane na czas meczów.
Reklamy w stacji Canal+ Extra 1 sprzedaje Polsat Media.
Czytaj też: Polsat liderem oglądalności w październiku. W grupie komercyjnej przed TVN
(MNIE, 10.11.2024)