"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat liderem oglądalności w październiku. W grupie komercyjnej przed TVN

Polsat, którego dyrektorem programowym jest Edward Miszczak, w 16-59 wyprzedził TVN (fot. materiały prasowe)

W październiku 2024 roku Polsat zanotował najwyższy udział w widowni telewizyjnej – zarówno w grupie ogólnej, jak i grupie komercyjnej 16-59.

W grupie 4+ Polsat miał 7,23 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 6,55 proc. w październiku 2023 roku. Dotychczasowy lider – TVP 1 – spadł na drugie miejsce, a jego udział zmniejszył się z 7,77 proc. do 7,19 proc.

Czytaj też: 19 listopada zostanie wybrany następca Czabańskiego w RMN. Faworytem Wojciech Król

Na trzeciej pozycji znalazł się TVN, wyprzedzając TVP 2. Udział TVN wyniósł 6,22 proc. (spadek z 6,73 proc.), a TVP 2 – 5,94 proc. (spadek z 7,41 proc.).

TVN 24 uzyskał 5,77 proc. udziału (spadek 7,3 proc.; przed rokiem były wybory parlamentarne). Kolejna była Republika – 4,6 proc. (wzrost z 0,12 proc.).

W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych telewizji w 4+ znalazły się również:

  • TVN Siedem – 3,15 proc. (spadek z 3,19 proc.),
  • TV 4 – 3,15 proc. (wzrost z 2,92 proc.),
  • TV Puls – 3,12 proc. (wzrost z 2,9 proc.)
  • i TV 6 – 1,91 proc. (wzrost z 1,21 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 prowadził Polsat, zdobywając 7,37 proc. (wzrost z 7,1 proc.). Udział TVN spadł z 7,79 proc. do 7,34 proc., TVP 1 – z 5,42 proc. do 4,58 proc., TVP 2 – z 5,56 proc. do 4,45 proc.

Czytaj też: Gdy do TV Republika płynęło prawie 9 mln zł od PFN, pracownicy mieli problemy z wypłatami

Dalej w 16-59 były:

  • TVN Siedem – 3,81 proc. (spadek z 4,11 proc.),
  • TV Puls – 3,73 proc. (spadek z 3,76 proc.),
  • TVN 24 – 3,6 proc. (spadek z 5,16 proc.),
  • TV 4 – 3,4 proc. (wzrost z 2,92 proc.),
  • TTV – 2,51 proc. (spadek z 2,61 proc.)
  • i Republika – 1,99 proc. (wzrost z 0,06 proc.)

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Marzena Kawa i Krzysztof Nowina-Konopka w zespole wPolsce24. Wcześniej pracowali w TVP

(KOZ, 05.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.