Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc" z udziałem łódzkich językoznawców

Rozmowy prowadzi Anna Groblińska (screen: Radiolodz.pl)

Radio Łódź ruszyło z cyklem dotyczącym języka polskiego, tworzonym we współpracy z łódzkimi językoznawcami.

Wcześniej nadawało ono porady językoznawcy prof. Jerzego Bralczyka, które nagrywa on dla lokalnych stacji radiowych. Zrezygnowano z nich jednak z początkiem października. Jak tłumaczy Monika Czerska, dyrektorka programu Radia Łódź, stacja chciała postawić na łódzkich ekspertów.

Czytaj też: OFF Radio Kraków rezygnuje z audycji AI po protestach, negatywnych komentarzach i petycji

Rozmowy pt. "Nawiasem mówiąc" są emitowane dwa razy w tygodniu, we wtorki i czwartki.

"Razem czy osobno? Wielką czy małą literą? Każdy z nas od czasu do czasu zadaje sobie te pytania, a my w Radiu Łódź zadajemy je ekspertkom. Jedną z nich jest prof. Joanna Satoła-Staśkowiak, która oswaja nas z językowymi zawiłościami w sposób lekki, swobodny i często się śmieje" – można przeczytać w opisie.

Rozmowy prowadzi Anna Groblińska.

Czytaj też: Oglądalność programu Macieja Orłosia w TVP 1. Talk-show "Daję słowo" jesienną nowością

(MNIE, 02.11.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.