TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP Info wyróżnia najważniejszy temat  |  Head of marketing w BBC Studios  |  Interia będzie wybierać agencję  |  TVN nie rezygnuje z "Autentycznych"  |  Cena nabycia przez Orange Polska lokalnych operatorów kablowych  |  Serwis Sweet.tv uruchomił kolejne kanały w modelu FAST  |  Nowy podcast "Faktu"  |  Radio Łódź z cyklem "Nawiasem mówiąc"  |  Serwis streamingowy Red Go chce wrócić do transmisji sportowych  |  Benchmark.pl uruchomił wideocast o technologii  |  Sygnał Twojego Radia ze Stargardu  |  Podcast "Forbes Women" w nowej formule  |  UPEMI wybierze  |  Awans w Walk Events  |  WUP w Warszawie rozstrzygnął przetarg  |  Bringmore i Euvic będą promować  |  Meta wypełni swoją sztuczną inteligencję treściami Reutera  |  LinkedIn dostał 310 mln euro kary za nieprzestrzeganie RODO  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 27, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa ZPR Media uruchomi kolejne kanały FAST. Będą mieć profil muzyczno-rozrywkowy

We wrześniu uruchomiono: Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV (screen: Mediateka.pl)

Grupa ZPR Media uruchomi kolejne kanały w modelu FAST, czyli darmowego przekazu internetowego z reklamami. Będą to stacje muzyczno-rozrywkowe.

Zbigniew Benbenek, główny akcjonariusz i przewodniczący rady nadzorczej Grupy ZPR Media, mówi "Presserwisowi", że nowe stacje w pewnym stopniu będą wizualizacją obecnego programu radiowego. W ramówce znajdą się bowiem audycje radiowe realizowane w wersjach wideo.

Stacje będą uruchamiane stopniowo

Będą to kanały: w formacie muzycznym radia Eska, czyli ze współczesnymi przebojami, z muzyką disco polo (oparty w części na Vox FM) i rock (grupa ma w portfolio Eskę Rock). Ich nazwy nie są jeszcze ustalone, ale będą bazować na markach grupy. Kanały będą uruchamiane stopniowo w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Najpierw ruszą wersje testowe.

Czytaj też: Jarosław Sobierajewicz w nowej autorskiej audycji w radiu Eska Rock

We wrześniu uruchomiono już Super Express TV, Murator TV i Poradnik Zdrowie TV. Można je znaleźć w serwisie grupy Mediateka.pl. Dodatkowo bezpośrednie linki do przekazów są umieszczone na stronach Se.pl, Muratordom.pl i Poradnikzdrowie.pl.

Zbigniew Benbenek zaznacza, że te stacje cały czas działają jeszcze w wersjach demo. Trwają prace technologiczne, związane m.in. z dynamiczną podmianą reklam (DAI). Dopracowywanie projektów, też pod względem programowym, potrwa jeszcze pół roku. Docelowo mogą one pojawić się u zewnętrznych dostawców, ale do tego będą potrzebne koncesje Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

W przeszłości Grupa ZPR Media miała tradycyjne kanały telewizyjne, np. Nowa TV czy Polo TV, ale sprzedała je Grupie Polsat Plus.

Czytaj też: Sami przegrani. Krzysztof Gonciarz stracił na aferze Pandoragate, która go nie dotyczyła

(MNIE, 27.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.