Interpublic Group z przychodami na spodziewanych poziomach – 2,63 mld dol.
Philippe Krakovsky jest dyrektorem generalnym Interpublic Group of Companies od początku 2021 roku (fot. Linkedin.com/in/krakovsky)
Interpublic Group, wiodący światowy dostawca rozwiązań marketingowych, opublikowała wyniki finansowe za trzeci kwartał 2024 roku. Firma odnotowała łączne przychody na poziomie 2,63 mld dol.
Przychody netto Interpublic, które nie obejmują kosztów podlegających refakturowaniu, zmniejszyły się o 2,9 proc. do 2,24 mld USD w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.
Czytaj też: Z Legimi znikają tytuły kolejnych wydawców. Spółka w tydzień została przeceniona o połowę
Za trzeci kwartał 2024 r. Grupa Interpublic odnotowała zysk netto w wysokości 20,1 mln USD, co przekłada się na zysk na akcję (EPS) w wysokości 0,05 USD.
Grupa Interpublic odnotowała znaczny wkład we wzrost usług medialnych, marketingu sportowego, zarządzania danymi i public relations. Firma w dalszym ciągu inwestowała w swoje narzędzie analizy marketingowej Interact, wykorzystujące generatywną sztuczną inteligencję w celu uzyskania lepszych wyników marketingowych.
"Przychody netto w trzecim kwartale nie zmieniły się organicznie w porównaniu z tym samym okresem rok temu, co oznacza wzrost organiczny w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku na poziomie 1,0%. Marża EBITA wyniosła 17,2%, co podkreśla ciągły wzrost i transformację biznesową" – skomentował wyniki holdingu jego CEO – Philippe Krakovsky.
Spółka zaksięgowała niepieniężny odpis z tytułu utraty wartości firmy w wysokości 232,1 mln USD związany z jej wyspecjalizowanymi agencjami cyfrowymi oraz procesem sprzedaży R/GA i Huge.
Czytaj też: Była dyrektorka komunikacji mBanku została prezeską Fundacji Orlen
(MAC, 23.10.2024)