Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Skałba w Grupie NaTemat zajmuje się optymalizacją treści na YouTube'a

Łukasz Skałba prowadzi na YouTube kanał "Cała Prawda" (fot. materiały prasowe)

Do Grupy NaTemat dołączył Łukasz Skałba. To dziennikarz i youtuber, którego kanał "Cała prawda" ma ponad 230 tys. subskrybentów. Skałba objął stanowisko head of YouTube.

Łukasz Skałba ma 12-letnie doświadczenie w mediach, które zdobywał jako dziennikarz m.in. w Wirtualnej Polsce i "Komputer Świecie". Prowadzi na YouTubie kanał "Cała prawda".

Czytaj też: Tomasz Raczek kończy współpracę z Kanałem Zero, ale z YouTube'a nie rezygnuje

W Grupie NaTemat zajmuje się się optymalizacją treści na YouTube'a i maksymalizacją przychodów z tego źródła. Ma też realizować materiały wideo.

Skałba pracuje w dziale wideo i podlega szefowi produkcji wideo Stefanowi Roniszowi oraz nowej redaktor naczelnej serwisu NaTemat.pl, którą została Milena Bryła (objęła stanowisko po Michale Mańkowskim, który po 13 latach odszedł z firmy). Do Grupy NaTemat niedawno dołączyła też Katarzyna Łapińska – jako head of product video. Wcześniej przez osiem lat pracowała w Agorze.

"Pierwszy kanał YouTube założyłem w 2010 roku. Przez te 14 lat nieustannie eksperymentowałem i uczyłem się nowych rzeczy. Studia psychologiczne nauczyły mnie przyciągać i utrzymywać uwagę odbiorców. Mój obecny projekt »Cała Prawda« to dowód na to, że aby narobić hałasu, nie zawsze trzeba publikować dużo" – przedstawia się Łukasz Skałba w komunikacie prasowym.

Czytaj też: TVP Info będzie produkować formaty wideo do internetu. Treści również na YouTube

(MAK, 26.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.