Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Raczek kończy współpracę z Kanałem Zero, ale z YouTube'a nie rezygnuje

Tomasz Raczek to krytyk filmowy. W przeszłości był redaktorem naczelnym miesięczników "Film" i "Magazyn filmowy" (screen: YouTube/Kanał Zero)

Ostatni odcinek programu krytyka filmowego Tomasza Raczka "Zero Ekranowe" ma się ukazać w Kanale Zero 25 października. Raczek zapowiada pracę nad rozwojem własnego kanału na YouTube, który ma zmienić tytuł z "Tomasz Raczek" na "Ekran Tomasza Raczka".

Tomasz Raczek prowadzi "Zero Ekranowe" od lutego 2024 roku, czyli od startu Kanału Zero. Kolejne odcinki ukazywały się co tydzień. Program ma formę magazynu, w którym krytyk omawia premiery filmowe, przedstawia newsy ze świata kina i przeprowadza wywiady.

Program Raczka ostatnio ze słabszymi wynikami

Do tej pory zrealizowano 35 odcinków. Gośćmi byli m.in.: Michał Oleszczyk, Artur Żmijewski, Michał Walkiewicz, Michał Lipiński, Łukasz Adamski, Karolina Korwin-Piotrowska, Anna Tatarska, Ewa Woydyłło-Osiatyńska, Maciej Kawulski, prof. Jerzy Bralczyk czy Andrzej Pągowski.

Czytaj też: TVP Info będzie produkować formaty wideo do internetu. Treści również na YouTube

Pierwszy odcinek programu "Ekranowe Zero", który został zamieszczony na Kanale Zero 2 lutego, do tej pory został wyświetlony prawie 630 tys. razy. Drugi odcinek miał ponad 160 tys. wyświetleń, a trzeci – 230,5 tys.

Ostatnio program miał już znacznie słabsze wyniki. W okresie wrzesień – październik najczęściej odtwarzany był odcinek z 11 października – 41,8 tys. razy, a najrzadziej z 27 września – 16,3 tys. razy.

Tomasz Raczek skupi się na swoim kanale

Raczek zapowiada, że po odejściu będzie rozwijał swój kanał na YouTubie. "Po latach poszukiwań i eksperymentów z różnymi mediami zdecydowałem się wykorzystać dotychczasowe doświadczenia i rozbudować markę osobistą w nowej odsłonie mojego kanału na YouTubie pod nazwą »Ekran Tomasza Raczka«. Będzie to moje główne »centrum nadawcze«, sprzęgnięte z aktywnością w mediach społecznościowych. Już w najbliższych tygodniach pojawią się tutaj nowe formaty, nowi goście oraz publiczność, którą chcę zaprosić do mojego świata nie tylko w roli obserwatorów" – tłumaczy w komunikacie prasowym.

Czytaj też: Paulina Chylewska i Diana Rudnik wśród laureatów Telekamer

Kanał Tomasza Raczka ma 126 tys. subskrybentów. Są tam wideorecenzje filmowe, a także rozmowy z pisarzem Marcinem Szczygielskim w cyklu "Tomato". Wkrótce ma się pojawić nowy format "Idę do kina z…", w którym, w sali warszawskiego Kina Amondo, Tomasz Raczek będzie rozmawiał z gośćmi.

Ponadto, Raczek ma prowadzić w soboty o 17 na Instagramie program "Fajf live", w którym skomentuje i podsumuje informacje związane z tematyką filmową. Premiera pierwszego "Fajf live" zaplanowana jest na 2 listopada 2024 roku.

Czytaj też: Ruszył portal Xyz.pl Grzegorza Nawackiego. Od początku ma hojnych sponsorów

(MAK, 22.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.