Mediaplus z digitalową kampanią mediową launchującą nowe BMW Serii 1

Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, TV i kinach (fot. materiały prasowe)
Agencja mediowa Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS, rozpoczęła komunikację wprowadzającą nowe BMW Serii 1.
Platforma komunikacyjna BMW pod hasłem "Sheer Driving Pleasure" w najnowszej kampanii marki odnosi się do "Radości z Jazdy”, jaką młodzi ludzie czerpią podczas podróży w nowym samochodzie marki. W spocie, jak i innych kreacjach kampanii wizerunkowej wyróżniane są innowacyjne rozwiązania zastosowane w aucie.
Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, TV i kinie. Za badania, strategię, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital odpowiada agencja Mediaplus. Kampania online obejmuje emisję spotów wideo na platformach VoD, a także reklamę na kanałach social media, którą realizuje Salestube. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych obejmujący stworzenie, zaprojektowanie i wdrożenie stron, testy i optymalizację oraz integrację z działaniami marketingowymi.
Za przygotowanie materiałów reklamowych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline - agencja iProspect. Za regionalną koordynację działań na rynkach CS pomiędzy mediami, kreacją i produkcją oraz za obsługę klienta odpowiada Change Serviceplan.
(KAP, 18.10.2024)
