Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty działalności Krajowego Instytutu Mediów  |  Polacy coraz częściej newsów szukają w internecie  |  Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix w trzecim kwartale pozyskał 5,1 mln subskrypcji

W czwartym kwartale roku Netflix prognozuje 10,1 mld dol. przychodów (fot. Pixabay.com)

Netflix w trzecim kwartale 2024 roku zwiększył bazę subskrybentów o 5,1 mln do 282,72 mln. Rok do roku serwis zanotował wzrost subskrypcji o ponad 14 proc.

Netflix w trzecim kwartale uzyskał 9,83 mld dol. przychodów (wzrost o 15 proc. w porównaniu z trzecim kwartałem 2023 roku) i 2,4 mld dol. zysku (rok temu 1,7 mld dol.). 

Serwis nie ogłosił podwyżki cen w USA, jak spodziewało się wielu analityków branżowych, to jednak podniósł ceny w niektórych krajach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, a także w Japonii. Od piątku dostęp do Netflixa drożeje w Hiszpanii i we Włoszech.

"Nasz plan reklamowy pozwala oferować konsumentom niższą cenę, co okazuje się popularne. W trzecim kwartale ta opcja stanowiła ponad 50 proc. rejestracji w krajach, w których prowadzimy wersję z reklamami, a członkostwo w naszym planie reklamowym wzrosło o 35 proc. kwartał do kwartału" - napisano w komunikacie.

W czwartym kwartale roku Netflix prognozuje 10,1 mld dol. przychodów i 1,8 mld dol. zysku.

(MAC, 18.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.