Starcom przejmuje obsługę Eurobanku
06.03.2007, 08:03
Eurobank rozstrzygnął przetarg na zakup i planowanie mediów. Budżet mediowy powierzy Starcomowi.
Do tej pory dla Eurobanku pracował dom mediowy Optimum Media OMD, który razem z MediaVest (siostrzana spółka Starcomu) znalazł się na krótkiej liście konkursu. Starcom formalnie nie brał udziału w przetargu, ale – jak informuje Maciej Szczechura, dyrektor marketingu Eurobanku, wybór był możliwy dzięki uczestnictwu MediaVest. – Na początku do przetargu zaprosiliśmy Starcom, ale wówczas był on zaangażowany w przetarg dla konkurencyjnego banku i nie mógł wziąć udziału w naszym. Negocjacje mogliśmy podjąć, gdy wycofał się z przetargu konkurencji. – wyjaśnia Szczechura. Dodaje, że o wyborze przesądził doświadczony zespół, który Starcom zaproponował do obsługi banku. Szef marketingu Eurobanku podpisze ze Starcomem długofalową umową współpracy. – Na pewno na dłużej niż rok – mówi Szczechura.(MŁ, 06.03.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










