Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Październik 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet, Eska i Trójka zwiększyły słuchalność w trzecim kwartale. Badanie Radio Track

Słuchalność Radia Zet wzrosła z 14,1 proc. do 15,5 proc. (fot. materiały prasowe)

W trzecim kwartale 2024 roku wzrosła słuchalność Radia Zet, Eski i radiowej Trójki, a spadła RMF FM, radiowej Jedynki i Polskiego Radia 24.

Jak wynika z badania Radio Track, realizowanego przez Kantar, w okresie lipiec-wrzesień RMF FM (Grupa RMF) zanotował 28,1 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 29,1 proc. w tych samych miesiącach 2023 roku. Z kolei słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) wzrosła z 14,1 proc. do 15,5 proc. Różnica pomiędzy RMF FM a Zetką zmniejszyła się z 15 pkt proc. do 12,6 pkt proc.

Czytaj też: Polskie Radio zmieniło dyrektora biura audytu i kontrolingu

Udział Programu I Polskiego Radia w czasie słuchania wyniósł 4,5 proc. (spadek z 5,4 proc.), Programu III – 2,2 proc. (wzrost z 1,9 proc.), Programu II – 0,5 proc. (0,5 proc. też przed rokiem), a Polskiego Radia 24 – 0,4 proc. (spadek z 1,2 proc.). Trójkę wyprzedziło Radio Maryja, które miało udział 2,3 proc. (wzrost z 1,8 proc.).

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM (Grupa ZPR Media) – 3,4 proc. (wzrost z 3,3 proc.). Za nim znalazły się:

  • Antyradio (Grupa Eurozet) – 2,4 proc. (spadek z 2,7 proc.),
  • Tok FM (Grupa Eurozet) – 2,2 proc. (spadek z 2,9 proc.),
  • RMF Classic (Grupa RMF) – 1,2 proc. (spadek z 1,4 proc.),
  • Eska Rock (Grupa ZPR Media) – 0,6 proc. (przed rokiem Muzo.fm – 0,4 proc.)
  • i Radio Wnet – 0,5 proc. (wzrost z 0,1 proc.).

Czytaj też: Jolanta Hajdasz prezeską Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich

Najchętniej słuchana sieć – Eska (Grupa ZPR Media) – poprawiła wynik z 7,1 proc. do 7,3 proc. Słuchalność zwiększyły również: Radio Plus (Grupa ZPR Media, Grupa Eurozet) – z 2,1 proc. do 2,2 proc. i Radio Eska2 (Grupa ZPR Media) – z 0,8 proc. do 1,4 proc.

Regionalne rozgłośnie publiczne wraz z antenami miejskimi zrzeszone w Audytorium 17 miały 4,5 proc. udziału w czasie słuchania (4,5 proc. także przed rokiem), RMF Maxx (Grupa RMF) – 3,5 proc. (spadek z 3,7 proc.), Radio Złote Przeboje (Grupa Eurozet) – 2,4 proc. (spadek z 2,5 proc.), Radio Pogoda (Grupa Eurozet) – 1,2 proc. (spadek z 1,4 proc.), Meloradio (Grupa Eurozet) – 0,9 proc. (spadek z 1,2 proc.), Rock Radio (Grupa Eurozet) – 0,5 proc. (0,5 proc.), a Chillizet (Grupa Eurozet) – 0,2 proc. (0,2 proc.).

Czytaj też: „NIE” rok po roku straciło troje redaktorów naczelnych. Pismo dobija śmierć za śmiercią

(KOZ, 13.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.