TVP ABC i Nick Jr. ex aequo liderami kanałów dla dzieci w grupie ogólnej 4+
TVP ABC w grupie ogólnej 4+ zrównał się pod względem udziału z Nick Jr. (screen: YouTube/Marcin TV Nagrania Telewizyjne)
We wrześniu liderami wśród kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+ były ex aequo TVP ABC i Nick Jr.
Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia naziemny TVP ABC (Telewizja Polska) zanotował 0,32 proc. udziału (tyle samo co we wrześniu 2023). Taki sam rezultat – 0,32 proc. – odnotował Nick Jr. (Paramount Global) – spadek z 0,33 proc.
Czytaj też: TVP zamierza ograniczyć liczbę kanałów tematycznych. Co z FAST?
Disney Junior (The Walt Disney Company) miał we wrześniu 0,25 proc. udziału (spadek z 0,29 proc.), Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – 0,19 proc. (wzrost z 0,16 proc.), Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) – 0,15 proc. (spadek z 0,19 proc.), Nickelodeon (Paramount Global) – 0,13 proc. (spadek z 0,15 proc.), MiniMini+ (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (spadek z 0,26 proc.), Cartoonito (Warner Bros. Discovery) – 0,11 proc. (bez zmian), BBC CBeebies (BBC Studios) – 0,11 proc. (wzrost z 0,07 proc.) i Disney Channel (The Walt Disney Company) – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Nick Jr. – 0,39 proc. (wzrost z 0,35 proc.), a dalej znalazły TVP ABC – 0,31 proc. (wzrost z 0,29 proc.) i Polsat JimJam – 0,28 proc. (wzrost z 0,24 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Program Renaty Grochal i Aleksandry Pawlickiej w TVP Info ma średnio 198 tys. widzów
(MNIE, 13.10.2024)