Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Filmowcy porozumieli się co do zasad pracy  |  Rozstrzygnięcie przetargu Velvet Care, który trwał prawie rok  |  Co OpenAI ogłosiło w Krakowie  |  TVP 2 kontynuuje  |  Widownia serialu "Krew z krwi" z Kuleszą  |  TVP ABC liderem  |  Serial "Breslau" trafi do Disney+  |  Pensja prezydenta do wygrania w nowej zabawie  |  Republika zyskuje widzów dzięki kampanii  |  Bank Gospodarstwa Krajowego rozstrzygnął  |  Mediahub  |  Havas Market współpracuje  |  Pasibus wprowadza nowy branding  |  Wiceprezes ds. produktu Yahoo News  |  OpenAI pozostanie organizacją non-profit  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ABC i Nick Jr. ex aequo liderami kanałów dla dzieci w grupie ogólnej 4+

TVP ABC w grupie ogólnej 4+ zrównał się pod względem udziału z Nick Jr. (screen: YouTube/Marcin TV Nagrania Telewizyjne)

We wrześniu liderami wśród kanałów dziecięcych w grupie ogólnej 4+ były ex aequo TVP ABC i Nick Jr.

Wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia naziemny TVP ABC (Telewizja Polska) zanotował 0,32 proc. udziału (tyle samo co we wrześniu 2023). Taki sam rezultat – 0,32 proc. – odnotował Nick Jr. (Paramount Global) – spadek z 0,33 proc.

Czytaj też: TVP zamierza ograniczyć liczbę kanałów tematycznych. Co z FAST?

Disney Junior (The Walt Disney Company) miał we wrześniu 0,25 proc. udziału (spadek z 0,29 proc.), Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – 0,19 proc. (wzrost z 0,16 proc.), Cartoon Network (Warner Bros. Discovery) – 0,15 proc. (spadek z 0,19 proc.), Nickelodeon (Paramount Global) – 0,13 proc. (spadek z 0,15 proc.), MiniMini+ (Canal+ Polska) – 0,12 proc. (spadek z 0,26 proc.), Cartoonito (Warner Bros. Discovery) – 0,11 proc. (bez zmian), BBC CBeebies (BBC Studios) – 0,11 proc. (wzrost z 0,07 proc.) i Disney Channel (The Walt Disney Company) – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był Nick Jr. – 0,39 proc. (wzrost z 0,35 proc.), a dalej znalazły TVP ABC – 0,31 proc. (wzrost z 0,29 proc.) i Polsat JimJam – 0,28 proc. (wzrost z 0,24 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Program Renaty Grochal i Aleksandry Pawlickiej w TVP Info ma średnio 198 tys. widzów

(MNIE, 13.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.