Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nikodem Sarna dołącza do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2

Nikodem Sarna pracuje w branży marketingowej od kilkunastu lat (fot. materiały prasowe)

Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna jako head of MarTech & CX.

Rolą Nikodema Sarny będzie rozwój biznesu Altavia Kamikaze + K2 w obszarze MarTech & CX, w tym pozyskiwanie klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz kształtowanie oferty agencji.

Czytaj też: Kontrole w Orlenie wykazały nieprawidłowości w sponsoringu i marketingu

Sarna związany jest z branżą marketingową od kilkunastu lat. Wcześniej pracował m.in. w Proxi.cloud na stanowisku marketing & product manager, w Matterkind (IPG Mediabrands) jako marketplace associate director EMEA, YOC jako platform growth manager, WayToGrow na stanowisku head of international business development, Smart AdServer w roli business development manager CEE, w Starcom MediaVest Group jako programmatic specialist, a w Netsprint – campaign manager.

(AMS, 09.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.