Nikodem Sarna dołącza do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2
Nikodem Sarna pracuje w branży marketingowej od kilkunastu lat (fot. materiały prasowe)
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołącza Nikodem Sarna jako head of MarTech & CX.
Rolą Nikodema Sarny będzie rozwój biznesu Altavia Kamikaze + K2 w obszarze MarTech & CX, w tym pozyskiwanie klientów zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz kształtowanie oferty agencji.
Czytaj też: Kontrole w Orlenie wykazały nieprawidłowości w sponsoringu i marketingu
Sarna związany jest z branżą marketingową od kilkunastu lat. Wcześniej pracował m.in. w Proxi.cloud na stanowisku marketing & product manager, w Matterkind (IPG Mediabrands) jako marketplace associate director EMEA, YOC jako platform growth manager, WayToGrow na stanowisku head of international business development, Smart AdServer w roli business development manager CEE, w Starcom MediaVest Group jako programmatic specialist, a w Netsprint – campaign manager.
(AMS, 09.10.2024)