Premiera "Unboxing – wielkie otwarcie" przyciągała do TVN średnio 347 tys. widzów
W programie sześć drużyn mierzy się z wyzwaniem odgadnięcia zawartości zagadkowych paczek (fot. materiały prasowe)
Debiut programu "Unboxing – wielkie otwarcie", jednej z jesiennych nowości TVN, oglądało średnio 347 tys. widzów.
Program można śledzić w soboty o 18.10 (od 5 października). Emitując pierwszy odcinek "Unboxing – wielkie otwarcie", TVN miał średnio 3,72 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,87 proc. w komercyjnej 16-49 i 5,01 proc. w komercyjnej 16-59.
Czytaj też: Oglądalność pierwszych odcinków reaktywowanej "Awantury o kasę" w Polsacie
Dla porównania, we wrześniu 2024 roku kanał notował średnio 6,07 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,53 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,25 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu odpowiednio: 6,60 proc., 8,14 proc. i 7,61 proc.
W programie sześć drużyn mierzy się z wyzwaniem odgadnięcia zawartości zagadkowych paczek. Prowadzącym jest Damian Michałowski, a sponsorem sklep Amazon.pl.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Za miesiąc kończy się współpraca Viaplay z Federacją KSW. Znikną też archiwalne gale
(MNIE, 12.10.2024)