Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność pierwszych odcinków reaktywowanej "Awantury o kasę" w Polsacie

Program prowadzi Krzysztof Ibisz (fot. materiały prasowe)

Reaktywowany po ok. 20 latach teleturniej "Awantura o kasę" śledzi w Polsacie średnio 927 tys. widzów.

Na razie pokazano dwa odcinki. W sobotę 5 października program miał średnio 829 tys. widzów, a dzień później – już 1,02 mln. Można go oglądać w soboty i niedziele o 17.30.

Czytaj też: Krystyna Czubówna lektorką w programie "Podglądacze przyrody" w kanałach Polsatu

Emitując "Awanturę o kasę", Polsat ma średnio 9,58 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 11,34 proc. w komercyjnej 16-49 i 10,74 proc. w komercyjnej 16-59.

Dla porównania, we wrześniu 2024 roku kanał notował średnio 6,81 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 6,88 proc. w komercyjnej 16-49 i 7,01 proc. w komercyjnej 16-59, a w pierwszym półroczu odpowiednio: 6,55 proc., 7,28 proc. i 6,96 proc.

"Awanturę o kasę" nadawano także w latach 2002-2005 w Polsacie. Powstało wtedy ponad 200 odcinków.

Czytaj też: Ponad 0,5 mln widzów śledzi "Tak to leciało!" w TVP 2 w nowym pasmie

W programie rywalizują drużyny, ich kapitanowie oferują stawki, za jakie chcą kupić pytanie. Wygrywa ta drużyna, która zaoferuje najwyższą cenę. Producentem jest ATM Grupa, a prowadzącym – Krzysztof Ibisz.

Program zyskał nową czołówkę, odświeżoną oprawę muzyczną i nowe studio. Główne zasady nie zmieniły się.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Pierwszy sezon programu Katarzyny Kasi i Jerzego Bralczyka z 17 odcinkami

(MNIE, 08.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.