Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wycofała się z branży gastronomicznej  |  Agencja Heart & Brain  |  Player wprowadza zmiany w kanałach FAST  |  Eurosport i Max z prawami  |  Silver TV na razie tylko w internecie  |  Play największym graczem na rynku kablowym  |  Zestawienie kanałów dla dzieci  |  Talk-show "Dobry wieczór" w TVN Style  |  Spadki wśród dwutygodników z segmentu people  |  Agnieszka Niburska i Anna Pastor w zespole BBC Studios  |  Oglądalność serialu "Uroczysko" w TV 4  |  Intermarché z nową platformą komunikacji  |  Koalicja Grandesi x Kalicińscy tworzy lokalną kampanię  |  OS3 i One House  |  Netflix pozyskał pięciu sponsorów transmisji walki Mike Tyson – Jake Paul  |  Dovid Efune najbliżej przejęcia The Telegraph. Pracownicy zaniepokojeni, że firma straci bezstronność  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Orlen uruchamia kampanię społeczną, która towarzyszy programowi sponsoringowemu

Bohaterami spotów promocyjnych są dzieci uprawiające sport (fot. materiały prasowe)

Orlen uruchomił program sponsoringowy Sportowy Orlen dla amatorskich akademii sportowych. Jest on promowany kampanią społeczną "Sport to szkoła życia".

W pierwszym etapie programu wsparcie o wartości 10 mln zł trafi do co najmniej 100 podmiotów. W ramach zawartych umów sponsoringowych lokalne akademie sportowe będą mogły przeznaczyć otrzymane pieniądze m.in. na zakup sprzętu, wynajem obiektów sportowych, organizację turniejów i obozów treningowych, wynagrodzenie kadry trenerskiej i instruktorskiej czy zatrudnienie fizjoterapeutów, dietetyków i psychologów.

Czytaj też: Agata Pniewska po ponad dwóch dekadach w Orlenie dołączyła do OTCF

Programowi towarzyszy kampania, która ma na celu dotarcie do podmiotów, które mogą brać udział w Sportowym Orlenie. Nabór będzie prowadzony w dniach 7-31 października.

Ambasadorami programu są: Aleksandra Mirosław (mistrzyni olimpijska i rekordzistka świata we wspinaczce sportowej), Anita Włodarczyk (lekkoatletka), Bartosz Kurek (kapitan siatkarskiej reprezentacji Polski). Jej bohaterami są natomiast uprawiające sport dzieci.

W przygotowaniu kampanii udział brała agencja reklamowa Grey Polska, która odpowiadała za obsługę 360 stopni. Agencją mediową była Sigma Bis, domem produkcyjnym Dynamo Studio, a za reżyserię odpowiada Marcin Filipek.

Czytaj też: 21 października kolejna edycja Cannes Lions Creative Comms Meeting

(KAP, 08.10.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.