Burda finalizuje rozmowy ws. przedłużenia licencji na wydawanie „Glamour”
W drugim kwartale sprzedaż "Glamour" wzrosła o 28,33 proc. (fot. materiały prasowe)
Burda Media Polska finalizuje rozmowy nad przedłużeniem licencji na wydawanie miesięcznika „Glamour” – dowiedział się „Presserwis”.
Obecna licencja, udzielona przez Condé Nast Publications, obowiązuje do końca 2024 roku. Jak przekazała nam Agata Rokita, PR manager w wydawnictwie Burda Media Polska, planowane jest przedłużenie licencji o trzy kolejne lata.
- Nasze portfolio prasowe stanowi istotny element uzupełniający ofertę Burdy w segmencie mediowym. Świadomie skupiamy się na markach o wysokiej jakości treści i wyjątkowej propozycji dla czytelnika, co pozwala nam utrzymać stabilną sprzedaż egzemplarzową – podkreśla Agata Rokita.
Czytaj też: Marek Skawiński głównym ekonomistą XYZ
Jak wynika z danych PBC, „Glamour” - miesięcznik skierowany do młodych kobiet - w drugim kwartale 2024 roku sprzedawał średnio 13 061 egz., czyli o 28,33 proc. więcej niż w analogicznym okresie w ubiegłym roku. To wynikowy skok po trudnym 2023 roku – średnia sprzedaż wynosiła w tamtym okresie 14 155 egz., czyli o 23,36 proc. mniej, niż rok wcześniej.
„Glamour” ukazuje się w Polsce od 2003 roku. Od 2013 roku tytuł wydaje w Polsce Burda.
(MZD, 03.10.2024)