Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Nowe nazwisko w Republice  |  Wydawnictwo Marginesy porozumiało się z autorką "Chłopek"  |  Cena reklam w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Mastercard przesuwa budżet mediowy  |  TVP 2 jesienią bez magazynu  |  Castingi do kolejnej edycji "Must be the music" w Polsacie  |  TVP z prawami do transmisji  |  Jesienne nowości w TVN Style  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Wydawnictwo Działkowiec zwiększyło przychody  |  O2.pl uruchamia format i reaktywuje inicjatywę  |  Przetarg Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej  |  Odejście ze Związku Firm PR  |  Mediocre i Nieagencja biorą udział  |  Reppublika i YOC Poland prowadzą badania  |  Hybrid nowym członkiem  |  Allegro oraz InStreamly startują z akcją  |  Otodom namawia  |  Netflix przedłuża serial "Departament Q" na drugi sezon  |  Kanał informacyjny MSNBC jeszcze w tym roku zmieni nazwę  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Górski w agencji 180heartbeats + Jung v Matt

Tomasz Górski ponad pięć lat pracował w dentsu Polska (fot. linkedin.com/in/tomasz-górski)

Do zespołu design agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączył Tomasz Górski. Objął stanowisko senior graphic i motion designer.

Górski poprzednio pracował przez ponad pięć lat w dentsu Polska jako expert motion & graphic designer. Wcześniej pięć lat związany był z haar-werk.ch AG jako senior graphic designer. Pracował także w agencjach Cube Grour i Red Age.

Tomasz Górski od 14 lat jest właścicielem firmy Tmh7.com, współpracującej z agencjami reklamowymi oraz PR. Projektował dla takich marek, jak: Coca-Cola, Jack Daniel's, PZU, Aviva, Polsat, Bols, Adamed.

(AMS, 25.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.