Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci oceniają odważne zmiany na Gazeta.pl  |  Tygodniki przygotowują wydania na majówkę  |  Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 25, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiosną TVN pokaże 30. sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler

Magda Gessler prowadzi w TVN "Kuchenne rewolucje" od marca 2010 roku (fot. Agnieszka Jurek-Opalińska/TVN)

W wiosennej ramówce TVN znajdzie się 30. sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler.

Z informacji "Presserwisu" wynika, że ruszyły już nagrania do wiosennej edycji programu. Magda Gessler odwiedziła pierwszą restaurację. Zdjęcia w kolejnych realizowane będą od października.

Obecnie TVN pokazuje 29. sezon "Kuchennych rewolucji", który po trzech odcinkach gromadził średnio 780 tys. widzów, a stacja była wiceliderem rynku. Wiosną program Gessler oglądało 1,03 mln widzów (dane Nielsen Media).

- Bohaterowie „Kuchennych rewolucji" uwierzyli, że dzięki programowi zmieni się jakość ich życia. Sukces finansowy restauracji, które dotychczas odwiedziliśmy, jest niewyobrażalny. Z 1,5 tys. zł zmienić obrót na 18 tys. zł w pizzerii, która ma dwóch pizzermanów i 35 metrów kwadratowych, to bez wątpienia ogromne osiągnięcie - mówi "Presserwisowi" Magda Gessler.

Czytaj też: Stacje TVN, Polsat i TVP zebrały dla powodzian już około 21 milionów złotych

"Kuchenne rewolucje" zadebiutowały w TVN w marcu 2010 roku. Jest to wersja programu "Kitchen Nightmares". Pierwsze trzy sezony pokazywano w soboty o 18. Od czwartej edycji program oglądać można w czwartki ok. 21.30.

Producentem "Kuchennych rewolucji" jest Constantin Entertainment Polska.

(KOZ, 25.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.