Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 28, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Kuchenne rewolucje" zapewnią stacji TVN pozycję wicelidera rynku

Rok wcześniej początek sezonu miał średnio 970 tys. widzów (fot. materiały prasowe)

29. sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler ogląda w TVN średnio 780 tys. widzów.

TVN nowe odcinki programu Gessler pokazuje w czwartki o 21.30, od 5 września. Emitując "Kuchenne rewolucje", stacja ma średnio 7,70 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 stacja notuje 9,68 proc., a 16-59 – 8,93 proc. W grupie rozliczeniowej 20-54 zaś jej udział wynosi 9,44 proc.

Czytaj też: Dzięki reality show "Azja Express" TVN jest liderem w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54

Pierwszy odcinek sezonu miał średnio 683 tys. widzów, drugi – 813 tys., a trzeci – 841 tys. W trakcie pierwszego odcinka TVN rywalizował z TVP 1, emitującym mecz Ligi Narodów UEFA Polska – Szkocja.

W paśmie 21.29-22.30, w większości pokrywającym się z emisją "Kuchennych rewolucji", TVN ma średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywa tylko z TVP 1 (14,18 proc.). Jest też drugi w grupach komercyjnych 16-49 (TVP 1 – 13,43 proc. i TVN – 9,16 proc.), 16-59 (TVP 1 – 13,50 proc. i TVN – 8,38 proc.) oraz 20-54 (TVP 1 – 13,66 proc., a TVN – 8,91 proc.).

Rok wcześniej początek sezonu miał średnio 970 tys. widzów. Wtedy program emitowano pięć minut później.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: W trakcie emisji "Top model" TVN jest wiceliderem rynku w grupie ogólnej 4+

(MNIE, 28.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.