"Kuchenne rewolucje" zapewnią stacji TVN pozycję wicelidera rynku
Rok wcześniej początek sezonu miał średnio 970 tys. widzów (fot. materiały prasowe)
29. sezon "Kuchennych rewolucji" Magdy Gessler ogląda w TVN średnio 780 tys. widzów.
TVN nowe odcinki programu Gessler pokazuje w czwartki o 21.30, od 5 września. Emitując "Kuchenne rewolucje", stacja ma średnio 7,70 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 stacja notuje 9,68 proc., a 16-59 – 8,93 proc. W grupie rozliczeniowej 20-54 zaś jej udział wynosi 9,44 proc.
Czytaj też: Dzięki reality show "Azja Express" TVN jest liderem w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54
Pierwszy odcinek sezonu miał średnio 683 tys. widzów, drugi – 813 tys., a trzeci – 841 tys. W trakcie pierwszego odcinka TVN rywalizował z TVP 1, emitującym mecz Ligi Narodów UEFA Polska – Szkocja.
W paśmie 21.29-22.30, w większości pokrywającym się z emisją "Kuchennych rewolucji", TVN ma średnio 7,15 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i przegrywa tylko z TVP 1 (14,18 proc.). Jest też drugi w grupach komercyjnych 16-49 (TVP 1 – 13,43 proc. i TVN – 9,16 proc.), 16-59 (TVP 1 – 13,50 proc. i TVN – 8,38 proc.) oraz 20-54 (TVP 1 – 13,66 proc., a TVN – 8,91 proc.).
Rok wcześniej początek sezonu miał średnio 970 tys. widzów. Wtedy program emitowano pięć minut później.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: W trakcie emisji "Top model" TVN jest wiceliderem rynku w grupie ogólnej 4+
(MNIE, 28.09.2024)