Dzięki reality show "Azja Express" TVN jest liderem w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54
Uczestnicy programu biorą udział w wyścigu przez Filipiny do Tajwanu (fot. materiały prasowe)
Czwartą edycję programu "Azja Express" ogląda w TVN średnio 709 tys. widzów.
Kolejny sezon programu można śledzić w nowym paśmie – w soboty o 19.30, od 31 sierpnia. Stacja, pokazując "Azja Express", ma średnio 6,75 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+. W grupie komercyjnej 16-49 notuje 10,94 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 – 10,68 proc.
Pierwszy odcinek miał średnio 718 tys. widzów, drugi – 694 tys., a trzeci – 716 tys.
Czytaj też: Ruszyły castingi do drugiej edycji "MasterChef Nastolatki" w TVN. Emisja w przyszłym roku
W sobotnim paśmie 19.30-21.09, w większości pokrywającym się z emisją programu, udział TVN w grupie ogólnej 4+ wynosi 6,09 proc. – mniej niż TVP 1 (9,93 proc.), Polsat (8,14 proc.) i TVP 2 (6,74 proc.). W grupie 16-49 stacja prowadzi z 9,87 proc. udziału. Jest też liderem w grupie komercyjnej 20-54, zdobywając 9,69 proc. udziału.
TVN w tym paśmie osiąga w grupie komercyjnej 16-49 lepsze wyniki niż przed rokiem, kiedy nadawano tam m.in. "Uwagę" i "Top model". Udział w tej grupie wzrósł z 9,05 proc. do 9,87 proc., a w grupie 20-54 poszedł w górę z 8,78 proc. do 9,69 proc. Z kolei w grupie ogólnej 4+ udział nieco spadł – z 6,39 proc. do 6,09 proc.
Początek poprzedniej edycji, nadawanej wiosną 2023 roku, oglądało średnio 1,05 mln widzów. Program był wtedy nadawany w soboty ok. 20.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Pięć nowości jesienią w stacji TVN Style. Nowy program Anny Nowak-Ibisz
(MNIE, 22.09.2024)