Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Danuta Breguła dyrektorką zarządzającą treści płatnych w RASP

Danuta Breguła będzie odpowiedzialna za rozwój strategii segmentu treści płatnych w RASP (fot. meriały prasowe)

W poniedziałek Danuta Breguła rozpoczyna pracę w Ringier Axel Springer Polska jako dyrektorka zarządzająca obszarem treści płatnych. Pełniący dotychczas tę funkcję Tomasz Gaweł od listopada obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych.

Danuta Breguła będzie odpowiedzialna za rozwój strategii segmentu treści płatnych w RASP. Jest strateżką marek i międzynarodową ekspertką w obszarze wzrostu zasięgu mediów, zaangażowania użytkowników i biznesu subskrypcji cyfrowych.

Czytaj też: Podział Axel Springer coraz bliżej. Polski RASP zostaje przy Niemcach

W ostatnich latach Danuta Breguła pracowała jako expert-in-residence w funduszu Media Development Investment Fund, który w Polsce jest inwestorem spółek Agora, Gremi i Wirtualna Polska, a także jako head of digital user market senate w Global Media Unit w Ringier AG. Wcześniej, w latach 2016-2021, była dyrektorką strategii online i subskrypcyjnej "Gazety Wyborczej" (Agora), gdzie przewodziła rozwojowi biznesu i produktu subskrypcyjnego, a następnie została członkinią zarządu newonce.media. Jest absolwentką Leadership Academy for Women in Digital Media w Poynter Institute na Florydzie i Leadership Academy for Poland.

Tomasz Gaweł jest związany z RASP od 2016 roku. Początkowo kierował obszarem VOD, a od marca 2019 roku był dyrektorem zarządzającym płatnych treści. Z początkiem listopada obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora strategicznych partnerstw grupowych. Będzie odpowiedzialny za rozwój oraz współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi, tworząc synergię między strategicznymi klientami grupy a produktami z portfolio RASP.

Czytaj też: Im nie jest wszystko jedno. „Gazeta Wyborcza” i Gazeta.pl cenzurują wpisy na forach

(PAR, 21.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.