Ewa Soroka zostanie dyrektorką marketingu Canal+ Polska. Była związana z RASP

Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ (fot. materiały prasowe)
21 października do Canal+ Polska dołączy Ewa Soroka i obejmie stanowisko dyrektorki marketingu.
Ewa Soroka będzie zajmowała się budowaniem i realizacją strategii marketingowej dla produktów i marki Canal+ oraz działaniami marketingowymi skierowanymi do klientów.
Czytaj też: Problem z reklamami w trakcie transmisji Ligi Mistrzów wynikał z błędu UEFA. Dotyczył całej Europy
Przez ostatnie lata Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska – ostatnio jako head of subscribers growth i dyrektorka produktu. Wcześniej zajmowała stanowisko head of Fakt.pl, zarządzając biznesowo rozwojem serwisu.
Soroka zajmie miejsce Joanny Kloskowskiej, która odeszła z Canal+ Polska.
Czytaj też: Telewizja Polska z sublicencją na emisję seriali Canal+ Polska
(MNIE, 22.09.2024)
