Mecze Polaków w Lidze Narodów UEFA najdroższe w październikowym cenniku TVP

Za najdroższe, 30-sekundowe reklamy przy spotkaniach Polska – Portugalia z 12 października i Polska – Chorwacja z 15 października trzeba zapłacić po 247,8 tys. zł (fot. Peter Glaser/Unsplash.com)
Mecze Polaków w Lidze Narodów UEFA są najwyżej wycenianymi pozycjami w cenniku TVP na październik.
Za najdroższe, 30-sekundowe reklamy przy spotkaniach Polska – Portugalia z 12 października i Polska – Chorwacja z 15 października trzeba zapłacić po 247,8 tys. zł (sprzedaż łączona w TVP 1 i TVP Sport).
Czytaj też: Media publiczne dostały kolejne pieniądze z budżetu. Świrski odblokowuje środki
Z kolei ceny spotów wokół serialu "M jak miłość" w TVP 2 dochodzą do 118,6 tys. zł (6,2 proc. mniej niż w październiku 2023 roku), "Na dobre i na złe" Dwójki – do 100,3 tys. zł (26,3 proc. więcej), "Na sygnale" TVP 2 – do 91 tys. zł (29,4 proc. więcej), "The Voice of Poland" TVP 2 – do 90,1 tys. zł (8 proc. mniej), a serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1 – do 89,9 tys. zł.
(MNIE, 21.09.2024)
