Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w tygodniku "Polityka"  |  Zakaz fotografowania obiektów strategicznych utrudni pracę  |  Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime

Pod koniec września rozpocznie się kampania wizerunkowa AXN Spin, która obejmie telewizję, internet i działania PR (screen: YouTube/AXN Polska)

Antenna Entertainment zmieniła formułę kanału AXN Spin, który zamiast seriali i filmów fabularnych proponuje teraz programy lifestylowe i serie true-crime dla żeńskiej części widowni. Ta stacja – spośród wszystkich nadających pod marką AXN – notuje najniższy udział w widowni telewizyjnej.

– Zdecydowaliśmy się połączyć lifestyle z true crime, ponieważ nasze obserwacje i analizy potwierdziły, że wiele kobiet, które oglądają treści lifestylowe, interesuje się również tematyką true crime – mówiła na spotkaniu z dziennikarzami Agnieszka Zawadzka-Jopek, programming manager na Polskę w Antenna Entertainment.

AXN Spin z nową formułą

W AXN Spin programy lifestylowe emitowane są w bloku do godz. 20. – Na dobry start kanału proponujemy tematykę ślubną, domowe metamorfozy, zakup luksusowych nieruchomości, celebrytów i renowacje zamków oraz wakacyjne domy – wyliczała Zawadzka-Jopek.

Czytaj też: Serwis streamingowy TVP VOD został wzbogacony o nowe funkcjonalności

Z kolei po 20 w ramówce pojawią się serie dokumentalne true crime. – True crime ma szokować, wzbudzać emocje i współczucie, opowiadać o dramatycznych wydarzeniach – dodała.

Pod koniec września rozpocznie się kampania wizerunkowa AXN Spin, która obejmie telewizję, internet i działania PR, w tym współpracę z influencerami w charakterze ambasadorów.

AXN White dla kobiet, AXN Black dla mężczyzn

W zeszłym roku Antenna Entertainment przeformowała kanał AXN Black, który kierowany jest dziś do męskiej widowni. W ramówce są takie seriale jak "Drużyna A" czy "Kobra".

Czytaj też: TV Puls jesienią bez drugiego codziennego serialu popołudniowego

Do widowni kobiecej adresowany jest AXN White, pokazujący seriale familijne, obyczajowe i telenowele. Z kolei główny AXN nadaje seriale kryminalne, sensacyjne, medyczne oraz filmy.

Antenna Entertainment jest częścią greckiej Antenna Group – do ramówek kanałów trafiły już pierwsze greckie produkcje – telenowela "Trzy siostry" (AXN White) i serial "Wiedźma" (AXN).

W sierpniu 2024 roku AXN miał 0,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (0,27 proc. w 16-59), AXN Black – 0,14 proc. (0,19 proc. w 16-59), AXN White – 0,04 proc. (0,04 proc. w 16-59), a AXN Spin – 0,03 proc. (0,02 proc. w 16-59; dane Nielsen Media).

Czytaj też: Netflix pozostaje liderem serwisów streamingowych, Max na drugim miejscu

(KOZ, 22.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.