Ramówka AXN Spin z programami lifestylowymi i seriami true-crime
Pod koniec września rozpocznie się kampania wizerunkowa AXN Spin, która obejmie telewizję, internet i działania PR (screen: YouTube/AXN Polska)
Antenna Entertainment zmieniła formułę kanału AXN Spin, który zamiast seriali i filmów fabularnych proponuje teraz programy lifestylowe i serie true-crime dla żeńskiej części widowni. Ta stacja – spośród wszystkich nadających pod marką AXN – notuje najniższy udział w widowni telewizyjnej.
– Zdecydowaliśmy się połączyć lifestyle z true crime, ponieważ nasze obserwacje i analizy potwierdziły, że wiele kobiet, które oglądają treści lifestylowe, interesuje się również tematyką true crime – mówiła na spotkaniu z dziennikarzami Agnieszka Zawadzka-Jopek, programming manager na Polskę w Antenna Entertainment.
AXN Spin z nową formułą
W AXN Spin programy lifestylowe emitowane są w bloku do godz. 20. – Na dobry start kanału proponujemy tematykę ślubną, domowe metamorfozy, zakup luksusowych nieruchomości, celebrytów i renowacje zamków oraz wakacyjne domy – wyliczała Zawadzka-Jopek.
Czytaj też: Serwis streamingowy TVP VOD został wzbogacony o nowe funkcjonalności
Z kolei po 20 w ramówce pojawią się serie dokumentalne true crime. – True crime ma szokować, wzbudzać emocje i współczucie, opowiadać o dramatycznych wydarzeniach – dodała.
Pod koniec września rozpocznie się kampania wizerunkowa AXN Spin, która obejmie telewizję, internet i działania PR, w tym współpracę z influencerami w charakterze ambasadorów.
AXN White dla kobiet, AXN Black dla mężczyzn
W zeszłym roku Antenna Entertainment przeformowała kanał AXN Black, który kierowany jest dziś do męskiej widowni. W ramówce są takie seriale jak "Drużyna A" czy "Kobra".
Czytaj też: TV Puls jesienią bez drugiego codziennego serialu popołudniowego
Do widowni kobiecej adresowany jest AXN White, pokazujący seriale familijne, obyczajowe i telenowele. Z kolei główny AXN nadaje seriale kryminalne, sensacyjne, medyczne oraz filmy.
Antenna Entertainment jest częścią greckiej Antenna Group – do ramówek kanałów trafiły już pierwsze greckie produkcje – telenowela "Trzy siostry" (AXN White) i serial "Wiedźma" (AXN).
W sierpniu 2024 roku AXN miał 0,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (0,27 proc. w 16-59), AXN Black – 0,14 proc. (0,19 proc. w 16-59), AXN White – 0,04 proc. (0,04 proc. w 16-59), a AXN Spin – 0,03 proc. (0,02 proc. w 16-59; dane Nielsen Media).
Czytaj też: Netflix pozostaje liderem serwisów streamingowych, Max na drugim miejscu
(KOZ, 22.09.2024)