Rusza kampania wymyślona przez uczniów techników, mówiąca o roli środowiska
Kampania jest skierowana przede wszystkim do konsumentów - kierowców samochodów (screen YouTube.com/Partslife Polska)
15 września w Dzień Opakowań ruszyła kampania edukacyjna pod hasłem "Wybieraj warsztaty, które dbają o wszystko: Twój samochód i środowisko". Pomysł na spot promocyjny został wypracowany w całości przez młodzież - uczestników programu edukacyjno-stypendialnego Akcelerator Fundacji Inter Cars.
21 uczniów ze szkół technicznych związanych z motoryzacją, logistyką i transportem z całej Polski brało udział w szkoleniach i programie mentoringowym, by wspólnie odpowiedzieć na zlecone przez firmę Partslife wyzwanie: "Przygotuj projekt kampanii społecznej o gospodarce odpadami". Kampania jest skierowana przede wszystkim do konsumentów - kierowców samochodów.
Spot zaprasza na stronę Rejestr-bdo.mos.gov.pl, gdzie znajdują się informacje, czy warsztat, w którym serwisuje się swój samochód, odpowiednio gospodaruje odpadami.
Wybrany scenariusz i storyboard został następnie zrealizowany w formie spotu przez grupę kreatywną Nowy Ład i dom produkcyjny Bosko, który był producentem wykonawczym projektu. Reżyserem spotu był Aleksander Kropidłowski.
Fundacja Inter Cars i firma Partslife zapowiedziały już, że w przyszłości będą realizować również pomysły pozostałych grup warsztatowych.
(KAP, 16.09.2024)