Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Program Hermes inwigilował dziennikarzy  |  WP inwestuje i zapewnia, że nie planuje zwolnień  |  Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski wracają do "Kabaretowych przebojów" w Zoom TV

Skrzynecka i Gąsowski prowadzili już pierwszy sezon programu (fot. materiały prasowe)

Aktorzy Katarzyna Skrzynecka i Piotr Gąsowski wracają do programu "Kabaretowe przeboje" w naziemnym Zoom TV (Grupa Kino Polska).

W poprzednim sezonie program prowadził satyryk Jerzy Kryszak. W trzeciej serii wystąpią Skrzynecka i Gąsowski, którzy prowadzili już pierwszy sezon. Mają wejścia między skeczami i prezentują krótkie sceny aktorskie.

Czytaj też: Widownia Świętokrzyskiej Gali Kabaretowej Polsatu dochodziła do średnio 1,67 mln osób

Nowe odcinki "Kabaretowych przebojów" pojawią się w jesiennej ramówce Zoom TV, ale dokładny termin premiery nie został jeszcze ujawniony. Obecnie Piotr Gąsowski jest też jurorem w "Twoja twarz brzmi znajomo" Polsatu.

Według Nielsen Media wiosną br. drugą serię "Kabaretowych przebojów", prowadzoną przez Jerzego Kryszaka, oglądało w Zoom TV średnio ok. 95 tys. widzów. Natomiast pokazywany jesienią 2023 roku cały pierwszy sezon, prowadzony przez Katarzynę Skrzynecką i Piotra Gąsowskiego, śledziło średnio 104 tys. widzów.

Czytaj też: Naziemny kanał Zoom TV osiągnął rentowność. Repozycjonował ofertę programową

(MNIE, 15.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.