Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Vectra ma nową umowę z TVN WBD  |  GoldenSubmarine rozpoczyna międzynarodową współpracę  |  Widownia serialu TVP 2 "Barwy szczęścia"  |  "Rolniczki" zmienią antenę  |  Polsat bez pełnego sezonu serialu paradokumentalnego  |  Wyniki finansowe nadawcy Motowizji  |  Wygasła koncesja kanału  |  Oglądalność "Trudnych spraw" w TV 4  |  Dodatkowe odcinki programu naziemnej Anteny HD  |  Polska Press z akcją społeczną  |  Marketing i PR PHH  |  Maczfit klientem  |  Potrzebna agencja do kampanii o wsparciu integracji  |  Tom Llamas prowadzącym "NBC Nightly News"  |  Microsoft zainwestuje 400 mln dol. w Szwajcarii w rozwój AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info w internecie odwiedza niewiele mniej internautów niż przed rokiem

TVP Info w internecie rok do roku stracił 106 tys. użytkowników (screen: Tvp.info)

Choć oglądalność TVP Info po zmianach w telewizji publicznej spadła kilkukrotnie, serwis internetowy stacji odwiedza tylko nieznacznie mniej internautów.

Z danych Nielsen Media wynika, że w sierpniu 2024 roku TVP Info miał 1,25 proc. udziału w widowni telewizyjnej, podczas gdy w sierpniu 2023 roku było to 5,25 proc. Kanał informacyjny telewizji publicznej został wyprzedzony nie tylko przez TVN 24 - 5,34 proc. (spadek z 5,48 proc.), ale także Republikę - 3,8 proc. (wzrost z 0,1 proc.) i Polsat News - 1,5 proc. (spadek z 1,79 proc.).

Z kolei - jak pokazują dane Mediapanel PBI/Gemius - w internecie TVP Info (strona i aplikacja) w sierpniu miał 3,19 mln użytkowników, czyli o 106 tys. mniej, niż rok wcześniej (spadek o 3,2 proc.). Średni czas spędzony na stronie (ATS) skrócił się jednak z 13 minut i 13 sekund do 5 minut i 31 sekund.

Czytaj też: Polskie Radio informuje pracowników o opóźnieniu w wypłacie dodatków do pensji

Dla porównania TVN 24 (strona i aplikacja) w kategorii Informacje i publicystyka - ogólne odwiedziło 6,35 mln internautów (o 11,3 proc. mniej), a Polsat News (strona i aplikacja) - 6,01 mln (o 2 proc. mniej).

Od sierpnia serwis Tvrepublika.pl jest nieaudytowany.

(KOZ, 12.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.