Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 11, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krystyna Czubówna, Sara James i Bartłomiej Topa w kampanii Coca-Coli

Marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication (screen: YouTube/Coca-Cola Polska)

W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Coca-Coli można usłyszeć głosy Krystyny Czubówny, Sary James i Bartłomieja Topy.

W materiałach promocyjnych w "Najlepsza Coca-Cola Ever?" oprócz głosu znanych osób są dźwięki charakterystyczne dla otwierania butelki czy przelewania napoju do szklanki.

Czytaj też: Krakowskie Pagode Studio odpowiada za wizualizacje dla raperki Nicki Minaj

Kampania obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych (m.in. na kanałach influencerów), aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR.

Marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication, która odpowiada za działania komunikacyjne.

Czytaj też: Marlena Sojka i Kuba Norek ambasadorami Garnier Pure Active

(KAP, 11.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.