Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnia widownia wPolsce24 dochodzi do 42 tys. osób. Najpopularniejsze są "Wiadomości"

"Wiadomości" prowadzą Marta Kielczyk i Michał Adamczyk (screen: YouTube/wPolsce24)

Naziemny kanał informacyjno-publicystyczny wPolsce24 (Fratria) ma średnio dziennie maksymalnie 42 tys. widzów.

2 września, czyli pierwszego dnia emisji, średnia minutowa widownia wyniosła 36 tys. osób (0,77 proc. udziału w grupie ogólnej 4+), 3 września – 39 tys. (0,88 proc.), 4 września – 42 tys. (0,92 proc.), a 5 września – 33 tys. (0,69 proc.).

Czytaj też: Rafał Stańczyk i Katarzyna Ciepielewska, wcześniej związani z TVP, rozpoczynają pracę w TV Republika

W grupie komercyjnej 16-49 w dniu 2 września było to 0,43 proc. udziału, 3 września – 0,74 proc., 4 września – 0,82 proc., a 5 września – 0,37 proc.

W grupie komercyjnej 16-59 2 września stacja zanotowała średnio 0,51 proc. udziału, dzień później – 0,78 proc., 4 września – 0,90 proc., a 5 września – 0,44 proc.

Dotąd najwięcej widzów przyciągnęły:

  • "Wiadomości" z 19.30 z 3 września – średnio 177 tys. (1,81 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,58 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,70 proc. w komercyjnej 16-59),
  • "Prognoza pogody" po "Wiadomościach" z 3 września – 143 tys. (odpowiednio: 1,40 proc., 0,99 proc. i 1,18 proc.),
  • "Wiadomości" z 2 września – 142 tys. (1,39 proc., 1,24 proc. i 1,23 proc.),
  • "Prognoza pogody" po "Wiadomościach" z 2 września – 133 tys. (1,23 proc., 1,23 proc. i 1,20 proc.)
  • i "Wiadomości" z 4 września – 128 tys. (1,30 proc., 1,28 proc. i 1,17 proc.).

"Wiadomości" prowadzą Marta Kielczyk i Michał Adamczyk, dawniej gospodarze "Wiadomości" w TVP.

Czytaj też: TVP 3 Poznań i TVP Info pokażą charytatywny koncert organizowany w hołdzie poległym strażakom

Dla porównania, w sierpniu Telewizja wPolsce.pl, poprzednik wPolsce24, miała średnio 0,33 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 0,19 proc. w komercyjnej 16-49 i 0,23 proc. w komercyjnej 16-59. Z kolei konkurencyjna Republika – 3,80 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,27 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,69 proc. w komercyjnej 16-59.

Natomiast w poniedziałek 2 września, w pierwszym dniu emisji wPolsce24, Republika odnotowała średnio 5,63 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,76 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 2,62 proc. w komercyjnej 16-59.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Twitter to nie redakcja. „Stanowski nie zrobił żadnej prowokacji” – twierdzi Czuchnowski

(MNIE, 09.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.