Nowe teamy kreatywne i awanse w 180heartbeats + Jung von Matt

Od lewej Katarzyna Olga Jarecka, Marta Adamkowska, Joanna Wojtach, Adam Smereczyński, Joanna Bauer, Marta Tomczak, Jakub Skitek (fot. materiały prasowe)
Agencja 180heartbeats + Jung von Matt ma dwa nowe teamy kreatywne.
Team seniorski tworzą senior art director Katarzyna Jarecka i copywriter Jakub Skitek. Jarecka tworzyła kampanie dla takich marek, jak: McDonald’s, Huawei, WWF, Zalando, Spotify. Pracuje w duecie z Jakubem Skitkiem, senior copywriterem i reżyserem, który również niemal od 10 lat jest związany z branżą.
Kolejny duet kreatywny tworzą wyróżnione w tegorocznym Young Creatives Marta Adamkowska i Marta Tomczak. Adamkowska jest art director i graphic designer, wcześniej pracowała w BBDO/Molecular Creative dla klientów takich, jak: mBank, Mercedes, Prima, Dolina Dobra i Pure City. Tomczak zaczynała w agencji McCann w dziale social media i strategii dla m.in. Mastercard, L’Oreal i KFC. Jako copywriterka pracowała w BBDO/Molecular Creative dla m.in. Mercedesa, mBanku, Primy i Doliny Dobrej.
W agencji awansowały Joanna Bauer i Joanna Wojtach, które tworzą team kreatywny od prawie trzech lat - teraz na stanowiskach copywriter i art director. Wspólnie zwyciężyły w konkursie Young Creatives Eurobest w 2021 roku oraz dwukrotnie w Young Creatives.
(KAP, 06.09.2024)
