TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

TVN a Trump  |  Firma Music Company  |  Instytut Monitorowania Mediów  |  Naziemny ViDoc TV z kontynuacją  |  Podmioty VoD wpłaciły  |  Agencja Human Signs upublicznia cennik  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

„Świat Wiedzy” w drugim kwartale znów na czele magazynów popularnonaukowych

W drugim kwartale „Świat Wiedzy” sprzedawał się średnio w 29 449 egz.

Według badania PBC najchętniej kupowanym magazynem popularnonaukowym w drugim kwartale 2024 roku był „Świat Wiedzy”. Pozostałe tytuły z tego segmentu poprawiły wyniki sprzedaży.

„Świat Wiedzy” (Bauer) sprzedawał się średnio w 29 449 egz., z czego 423 to e-wydania. To wynik o 11,15 proc. gorszy niż w drugim kwartale 2023 roku.

Czytaj też: Zmiany wśród felietonistów dzienników Polska Press. Bez Rokity, a z Talarczykiem

Dalej w zestawieniu były:
• „Wiedza i Życie” (Wydawnictwo Polityka) ze średnią sprzedażą 17 280 egz. (wzrost o 18,60 proc.), z czego 3734 to e-wydania,
• „Newsweek Polska Historia” (RAS Polska) – 16 425 egz. (wzrost o 31,04 proc.),
• „Świat Nauki” (Wydawnictwo Polityka) – 10 252 egz. (wzrost o 61,95 proc.), z czego 3602 to e-wydania.

Czytaj też: W nowym "Press": Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam?

(MZD, 08.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.