Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Wywiady Bogdana Rymanowskiego  |  Przejście do Goal.pl  |  Nowy naczelny Noizz.pl  |  TVN liderem w grupach komercyjnych  |  Zmiany w ramówce Radia Nowy Świat  |  Grupa ZPR Media uruchomiła internetowe kanały  |  Prezenterzy chorzowskiego Radia Best  |  Zespół Polityki Insight  |  Nowa redaktorka naczelna serwisu PolitykaZdrowotna.com  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dentsu X wygrała przetarg  |  Cut The Mustard obsługuje  |  Ahmad Tea London klientem  |  One House planuje  |  11 mln odbiorców w USA bez dostępu do ABC News i ESPN  |  Bluesky zyskuje na blokadzie platformy X w Brazylii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Temat: marketing

Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Mroczek i Andrzej Błachut dołączają do Agencji 2012

Andrzej Błachut i Marcin Mroczek (fot. materiały prasowe)

Od września do zespołu Agencji 2012 dołączają Marcin Mroczek i Andrzej Błachut wzmacniając tym samym dział kreacji.

Mroczek obejmie stanowisko operacyjnego dyrektora kreatywnego i wraz z Błachutem zaopiekują się głównymi klientami agencji oraz poprowadzą projekty newbiznesowe. Mroczek i Błachut to utytułowani licznymi nagrodami twórcy setek kampanii reklamowych, wcześniejsi Dyrektorzy Kreatywni w Ogilvy, Havas, BNG i Freundschaft.

„Dołączenie do naszego zespołu jednego z najlepszych i najbardziej doświadczonych teamów kreatywnych na rynku to zmiana będąca częścią szerszej strategii konsekwentnego rozwoju naszej agencji – komentuje Maciej Marasek, partner i creative charmain agencji. „Wzmocnienie działu kreacji, intensywna rozbudowa działu design i działu social content, a także skupienie się na rozwijaniu zaawansowanych narzędzi AI, to działania, które służą dywersyfikacji i podnoszeniu jakości naszych usług, tym samym pozwalając jeszcze skuteczniej odpowiadać na zmieniające się potrzeby naszych klientów. Marcin i Andrzej, jako nowy seniorski team kreatywny, odegrają kluczową rolę w realizacji tej strategii, wnosząc do naszego zespołu niezwykłą kreatywność, świeże spojrzenie i liderskie doświadczenie.”. 

„W naszej agencji cenimy wiedzę, umiejętności, inteligencję, poczucie humoru, empatię, cierpliwość, pracowitość, zaangażowanie, talent i doświadczenie. Reszta to łatwizna.” – dodaje Przemek Bogdanowicz, współwłaściciel 2012.

2012 Agency to agencja strategiczno-kreatywna typu 360 założona przez Przemka Bogdanowicza i Maćka Maraska, obsługująca między innymi marki takie jak: Żywiec, Castorama, Warka, Łowicz, RTV Euro AGD, Big Milk, Intermarche, Wedel, PZU oraz marki dezodorantów: Axe, Rexona i Dove z portfolio Unilever. Agencja 2012 została uhonorowana licznymi nagrodami branżowymi, w tym Cannes Lions oraz Grand Prix Effie.

(03.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.