Oglądalność programu śniadaniowego "Halo tu Polsat". Średnio 175 tys. widzów
Polsat, pokazując "Halo tu Polsat", ma 4,45 proc. udziału w grupie komercyjnej 16-59 (screen: YouTube.com/Halo tu Polsat)
Poranny program "Halo tu Polsat" w pierwszy weekend przyciągał do Polsatu średnio 175 tys. widzów.
Program zadebiutował 30 sierpnia i nadawany jest od piątku do niedzieli między 8 a 11. Premierowe wydanie zgromadziło 136 tys. widzów. W sobotę "Halo tu Polsat" oglądało 181 tys. widzów, a w niedzielę – 205 tys. widzów.
Czytaj też: Pasmo śniadaniowe "Halo tu Polsat" chwalone za studio i prowadzących. Ale są też minusy
Dla porównania, w piątek "Pytanie na śniadanie" w TVP 2 miało 209 tys. widzów, a "Dzień dobry TVN" – 216 tys. W sobotę śniadaniówkę Dwójki wybrało 293 tys., a "Dzień dobry TVN" – 344 tys. W niedzielę było to odpowiednio: 302 tys. i 438 tys.
Polsat, pokazując pierwsze trzy wydania "Halo tu Polsat", notował średnio 3,85 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ i 4,45 proc. w grupie komercyjnej 16-59.
Program prowadzą na zmianę trzy pary: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Agnieszka Hyży i Maciej Rock oraz Paulina Sykut-Jeżyna i Krzysztof Ibisz.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: W nowym "Press": Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam?
(KOZ, 03.09.2024)