Jakub Radgowski awansował na stanowisko consulting director w Havas Media
Jakub Radgowski jest związany z Havas Media od siedmiu lat (fot. materiały prasowe)
Z początkiem września na stanowisko consulting director w agencji Havas Media awansował Jakub Radgowski. Odpowiada za kompleksowy nadzór nad strategią i działaniami dla klientów agencji, jak również zarządzanie podległym zespołem.
Radgowski z branżą marketingową związany jest od ponad dekady. Zaczynał w MEC, a w 2017 roku dołączył do Havas Media, gdzie początkowo objął stanowisko video planner buyer.
Czytaj też: Joanna Ogórek awansowała i przechodzi do europejskich stuktur Porsche
Współpracował z klientami z sektorów finansów i bankowości (Visa i PKO BP), FMCG (Red Bull, Tarczyński) oraz retail (Pepco, Deichman). Brał dział w pierwszej edycji programu Havas Emerge – międzynarodowego projektu rozwojowego dla najbardziej obiecujących menedżerów i liderów z rynków europejskich.
Na nowym stanowisku Radgowski raportuje do Marcina Błońskiego, business unit managing partner. Do jego obowiązków należy strategia oraz nadzór nad realizacją działań dla klientów Deichmann, Ricola i Žemaitijos Pienas.
Czytaj też: Debata „Press”. ESG 2025: ważna cezura dla odpowiedzialnych firm
(KAP, 03.09.2024)