"Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" najdroższy we wrześniowym cenniku Polsatu
Za 30-sekundowy spot przy programie "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" trzeba zapłacić do 117,2 tys. zł (fot. Polsat.pl)
"Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" to najwyżej wyceniana pozycja w cenniku reklamowym Polsatu na wrzesień.
Za 30-sekundowy spot przy tym programie trzeba zapłacić do 117,2 tys. zł (rok temu nie nadawano programu).
Czytaj też: Mecze Polaków w piłkarskiej Lidze Narodów najdroższe w cenniku TVP na wrzesień
Wysoko wyceniane są też:
- "Twoja twarz brzmi znajomo" – do 96,7 tys. zł (11,1 proc. więcej, niż we wrześniu 2023),
- sobotni "Kabaret na żywo" – do 90,3 tys. zł (9,5 proc. mniej niż rok temu przy niedzielnym "Kabarecie na żywo. Młodzi i moralni"),
- koncert "Roztańczony PGE Narodowy" z 28 września – do 88,9 tys. zł (rok temu wydarzenie pokazywała TVP)
- i "Sport" po "Wydarzeniach" – do 88,7 tys. zł (9,4 proc. w górę).
Z kolei najdroższe reklamy przy nowym paśmie śniadaniowym "Halo tu Polsat" wyceniono na 28,8 tys. zł.
Czytaj też: TVN podczas Top of the Top Sopot Festival 2024 liderem oglądalności
(MNIE, 31.08.2024)