Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reklama polskiego hotelu podbija internet  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Powiaty chcą utrzymania mediów samorządowych  |  Grupa Radiowa Time  |  Wrześniowy cennik Polsatu  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN podczas Top of the Top Sopot Festival 2024 liderem oglądalności

TVN był krytykowany w szczególności za środowy koncert, który został odebrany jako nachalna i nieudolna promocja stacji i jej gwiazd (fot. materiały prasowe)

Top of the Top Sopot Festival 2024 oglądało w TVN średnio 1,44 mln widzów – o 237 tys. więcej, niż przed rokiem. Impreza TVN zgromadziła mniej widzów niż trzydniowy 61. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu w TVP 1 (1,63 mln), ale więcej od dwudniowego Polsat Hit Festiwal (1,14 mln widzów).

TVN pokazywał sopocki festiwal wieczorami od 19 do 22 sierpnia. Na stację spadła w tym roku lawina krytyki.

Czytaj też: Były wicedyrektor TAI Marcin Tulicki w zespole Fratrii. Został szefem "Wiadomości"

Pierwszego dnia odbył się koncert "Gorączka sobotniej nocy", który przyciągnął do TVN średnio 1,4 mln widzów, co przełożyło się na 14,69 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (13,72 proc. w 16-49 i 14,47 proc. w 20-54).

Drugi dzień, czyli koncert "Cudowne lata '90" i konkurs o Bursztynowego Słowika, zgromadził 1,39 mln widzów przy 14,43 proc. udziału w grupie ogólnej (15,72 proc. w 16-49 i 15,25 proc. w 20-54).

Najwięcej widzów – tak jak przed rokiem – wybrało trzeci dzień festiwalu, czyli koncert "Muzyka to coś, co nas łączy" z udziałem gwiazd TVN. Tego dnia festiwal oglądało 1,55 mln widzów, co dało 15,91 proc. udziału w rynku (16,13 proc. w 16-49 i 17,24 proc. w 20-54).

Ostatni dzień festiwalu – koncerty "Legendy polskiej muzyki", "30-lecie płyty »Sen« Edyty Bartosiewicz" i "Legendy polskiego hip-hopu" – miał 1,42 mln widzów i 14,47 proc. udziału w rynku (16,19 proc. w 16-49 i 15,72 proc. w 20-54).

Czytaj też: Nie będzie w tym roku Nagrody Radia Zet im. Andrzeja Woyciechowskiego. Gala przeniesiona

TVN, pokazując Top of the Top Sopot Festival 2024, notował średnio 14,89 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie 16-49 udział stacji wyniósł 15,44 proc., a w 20-54 – 15,68 proc.

W paśmie, w którym transmitowany był festiwal, TVN był liderem oglądalności – zarówno w 4+, jak i w grupach 16-49 i 20-54. Impreza, tak jak w poprzednich latach, odbyła się poza premierowym sezonem telewizyjnym.

W 4+ TVN miał 14,27 proc., podczas gdy TVP 1 – 6,49 proc., Polsat – 4,01 proc., a TVP 2 – 3,67 proc. W 16-49 TVN zdobył 14,9 proc. (Polsat – 5,43 proc., TV Puls – 4,25 proc., TVP 1 – 3,95 proc.). Z kolei w 20-54 uzyskał 15,07 proc.

Czytaj też: Agnieszka Kamińska, była prezeska Polskiego Radia, szefową Centralnego Przystanku Historia IPN

W 2023 roku Top of the Top Sopot Festival zgromadził w TVN średnio 1,21 mln widzów.

Z kolei w tym roku 61. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu (31 maja – 2 czerwca) oglądało w TVP 1 średnio 1,63 mln widzów. Polsat Hit Festiwal w Sopocie (24-25 maja 2024 roku) miał w Polsacie 1,14 mln widzów.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Panie artysto, tu podpisik. Jak wielkie firmy wykupują prawa do utworów wielkich artystów

(KOZ, 26.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.