Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wrześniowy cennik Polsatu  |  Przetarg reklamowy Castoramy  |  Finałowy sezon "Szadzi" ze Stuhrem i Popławską  |  Nowy juror w "Must be the music"  |  Jesienna ramówka TVP 2  |  Viaplay zamierza udostępniać filmy i seriale  |  Wraca program z kulisami "Tańca z gwiazdami"  |  TTV jesienią  |  Kulturaliberalna.pl w nowej odsłonie  |  "Przegląd Sportowy Historia"  |  Cztery polskie produkcje nominowane  |  11 agencji w przetargu  |  Grupa Żywiec promuje  |  Mazowiecki Urząd Pracy poszukuje  |  Publicis przejmie budżet mediowy Sky w Europie  |  Microsoft zorganizuje szczyt cyberbezpieczeństwa po awarii CrowdStrike  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Sierpień 26, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Po Grupie RMF i Grupie Eurozet także Grupa Radiowa Time podnosi ceny reklam

"Obserwujemy bardzo dobrą sytuację na rynku reklamy radiowej" – mówi Ewa Rosiewicz (fot. materiały prasowe)

Grupa Radiowa Time od 9 września podnosi ceny reklam w pakiecie Total Time i sieci Eska.

"Obserwujemy bardzo dobrą sytuację na rynku reklamy radiowej i duży popyt na czas reklamowy. Jednocześnie pozycja naszych produktów jest bardzo silna" – mówi Ewa Rosiewicz, prezeska Radia Eska i dyrektorka generalna Grupy Radiowej Time.

Podrożeją reklamy we wspólnym pakiecie

Ceny reklam w pakiecie Total Time wzrosną średnio o 3,6 proc., a w sieci Eska – o 2,9 proc. (w godz. 6-24).

Czytaj też: Audyt w Polskim Radiu chcą przeprowadzić cztery podmioty. Prezesura Kamińskiej pod lupą

Cenniki pozostałych produktów reklamowych Grupy Radiowej Time, w tym sieci Eski2 oraz Eski Rock i Vox FM, pozostają bez zmian.

Wraz ze zmianą cen w Grupie Radiowej Time i równoczesną podwyżką cen w Grupie Eurozet średnio o 3,8 proc. (w godz. 6-22) podrożeją reklamy we wspólnym pakiecie obu graczy, czyli Drapaczu Chmur.

W Grupie Eurozet od września wzrosną ceny reklam w Radiu Zet (średnio o 3,9 proc., w godz. 6-20 oraz w pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost (o 4 proc.). Z kolei Grupa RMF na jesień podnosi ceny reklam w swoich stacjach i pakietach średnio o ok. 5 proc.

Cenników nie zmienia Polskie Radio.

Czytaj też: Onet bez Andrzeja Gajcego. "Większy popyt na jakościowe dziennikarstwo"

(KOZ, 26.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.