Po Grupie RMF i Grupie Eurozet także Grupa Radiowa Time podnosi ceny reklam
"Obserwujemy bardzo dobrą sytuację na rynku reklamy radiowej" – mówi Ewa Rosiewicz (fot. materiały prasowe)
Grupa Radiowa Time od 9 września podnosi ceny reklam w pakiecie Total Time i sieci Eska.
"Obserwujemy bardzo dobrą sytuację na rynku reklamy radiowej i duży popyt na czas reklamowy. Jednocześnie pozycja naszych produktów jest bardzo silna" – mówi Ewa Rosiewicz, prezeska Radia Eska i dyrektorka generalna Grupy Radiowej Time.
Podrożeją reklamy we wspólnym pakiecie
Ceny reklam w pakiecie Total Time wzrosną średnio o 3,6 proc., a w sieci Eska – o 2,9 proc. (w godz. 6-24).
Czytaj też: Audyt w Polskim Radiu chcą przeprowadzić cztery podmioty. Prezesura Kamińskiej pod lupą
Cenniki pozostałych produktów reklamowych Grupy Radiowej Time, w tym sieci Eski2 oraz Eski Rock i Vox FM, pozostają bez zmian.
Wraz ze zmianą cen w Grupie Radiowej Time i równoczesną podwyżką cen w Grupie Eurozet średnio o 3,8 proc. (w godz. 6-22) podrożeją reklamy we wspólnym pakiecie obu graczy, czyli Drapaczu Chmur.
W Grupie Eurozet od września wzrosną ceny reklam w Radiu Zet (średnio o 3,9 proc., w godz. 6-20 oraz w pakietach Audio Zet i Audio Zet Boost (o 4 proc.). Z kolei Grupa RMF na jesień podnosi ceny reklam w swoich stacjach i pakietach średnio o ok. 5 proc.
Cenników nie zmienia Polskie Radio.
Czytaj też: Onet bez Andrzeja Gajcego. "Większy popyt na jakościowe dziennikarstwo"
(KOZ, 26.08.2024)