Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Marka prasowa z największym zasięgiem  |  OLX Polska wybiera agencję  |  RASP podniósł cenę dziennika "Fakt"  |  AdFusion brokerem GPW DAI  |  Zmiany w Hearst Networks  |  Asta-Net uruchomi usługę  |  Zysk spółki Polskie Badania Internetu w 2024 roku  |  Sprzedaż w segmencie pism telewizyjnych  |  Przetarg Grupy PGE  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała  |  Mastercard promuje  |  All Hands Agency  |  Główny element kampanii Rocketjobs.pl i justjoin.it  |  Teksas: Apple Store i Google Store dla nieletnich tylko za zgodą rodziców  |  Trump Media chce pozyskać 3 mld dol. na inwestycje w kryptowaluty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Rutkowski został dyrektorem biura sponsoringu sportowego w Orlenie

Michał Rutkowski do Orlenu przeszedł z agencji Altavia Kamikaze + K2 (fot. materiały prasowe)

Michał Rutkowski, ostatnio dyrektor zarządzający w agencji Altavia Kamikaze + K2, został dyrektorem biura sponsoringu sportowego w Orlenie. Odpowiada też za komunikację działań sponsoringowych.

– Nową pracę zacząłem w sierpniu – mówi Rutkowski. – Sportem i sponsoringiem interesowałem się od dawna, więc zdecydowałem się zamienić reklamę na pracę w Orlenie – wyjaśnia.

Czytaj też: Altavia Kamikaze + K2 z nową strukturą blisko rok po akwizycji marki K2

Rutkowski do K2 dołączył w 2020 roku, a po kupieniu firmy przez Altavia Kamikaze w 2023 roku odpowiadał za dział create.

Poprzednio – od 2016 roku – w Agorze odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Współtworzył m.in. kampanię „Ostatniego Twojego Weekendu”, która przyniosła kilkadziesiąt nagród na polskich i światowych konkursach reklamowych. Był też zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat. Pracował w grupie agencji marketingowych DDB, m.in. jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB.

Michał Rutkowski współtworzył blog sportowy Supergigant.blox.pl. Przetłumaczył ponad 25 sportowych książek biograficznych (m.in. biografie Michaela Jordana, Kobe Bryanta, Phila Jacksona, Shaqa i Dream Teamu).

Czytaj też: Twórcy Tigers i Applover ruszają ze wspólnym projektem Ventures Forge

(AMS, 20.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.