Michał Rutkowski został dyrektorem biura sponsoringu sportowego w Orlenie
Michał Rutkowski do Orlenu przeszedł z agencji Altavia Kamikaze + K2 (fot. materiały prasowe)
Michał Rutkowski, ostatnio dyrektor zarządzający w agencji Altavia Kamikaze + K2, został dyrektorem biura sponsoringu sportowego w Orlenie. Odpowiada też za komunikację działań sponsoringowych.
– Nową pracę zacząłem w sierpniu – mówi Rutkowski. – Sportem i sponsoringiem interesowałem się od dawna, więc zdecydowałem się zamienić reklamę na pracę w Orlenie – wyjaśnia.
Czytaj też: Altavia Kamikaze + K2 z nową strukturą blisko rok po akwizycji marki K2
Rutkowski do K2 dołączył w 2020 roku, a po kupieniu firmy przez Altavia Kamikaze w 2023 roku odpowiadał za dział create.
Poprzednio – od 2016 roku – w Agorze odpowiadał za strategię i działania marketingowe B2B i B2C dla portalu Gazeta.pl. Współtworzył m.in. kampanię „Ostatniego Twojego Weekendu”, która przyniosła kilkadziesiąt nagród na polskich i światowych konkursach reklamowych. Był też zastępcą dyrektora generalnego Grupy naTemat. Pracował w grupie agencji marketingowych DDB, m.in. jako dyrektor strategiczny i dyrektor zarządzający agencji digitalowej Tribal DDB.
Michał Rutkowski współtworzył blog sportowy Supergigant.blox.pl. Przetłumaczył ponad 25 sportowych książek biograficznych (m.in. biografie Michaela Jordana, Kobe Bryanta, Phila Jacksona, Shaqa i Dream Teamu).
Czytaj też: Twórcy Tigers i Applover ruszają ze wspólnym projektem Ventures Forge
(AMS, 20.08.2024)