Satyryczny The Onion po ponad dekadzie wraca do wersji drukowanej
The Onion może być dostępny w cenie rocznej subskrypcji 60 dol., co oznacza wydatek 5 dol. na miesiąc (screen: YouTube/Straight Arrow News)
Serwis satyryczny The Onion po raz pierwszy od ponad dziesięciu lat powrócił do wydawania drukowanego magazynu.
"Portal satyryczny ma nadzieję, że gazeta zawierająca fałszywe historie i fałszywe reklamy doprowadzi do zdobycia prawdziwych pieniędzy" – napisano na początku artykułu "The New York Times" dotyczącego drukowanej wersji The Onion.
Czytaj też: Google może zostać podzielone. Rozważa to Departament Sprawiedliwości USA
Magazyn ma być miesięcznikiem i będzie dostarczany wszystkim subskrybentom serwisu.
The Onion powstał w 1988 roku w Madison jako tygodnik, w 1996 roku ruszyła wersja cyfrowa. W 2007 roku serwis zaczął publikować w internecie satyryczne wiadomości audio i wideo jako Onion News Network. W 2013 roku zaprzestano wydawania wersji drukowanej i uruchomiono agencję reklamową Onion Labs.
Następnie serwis został trzykrotnie przejęty, najpierw przez Univision w 2016 roku. W 2019 został sprzedany firmie Great Hill Partners. W kwietniu 2024 roku nowym właścicielem została firma byłego dyrektora generalnego Twilio, Jeffa Lawsona. Z jego inicjatywy następuje teraz powrót do wersji drukowanej.
Czytaj też: Patent na AfD. Im silniejsza skrajna prawica, tym większy problem mają niemieckie media
(MAC, 20.08.2024)