Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Satyryczny The Onion po ponad dekadzie wraca do wersji drukowanej

The Onion może być dostępny w cenie rocznej subskrypcji 60 dol., co oznacza wydatek 5 dol. na miesiąc (screen: YouTube/Straight Arrow News)

Serwis satyryczny The Onion po raz pierwszy od ponad dziesięciu lat powrócił do wydawania drukowanego magazynu.

"Portal satyryczny ma nadzieję, że gazeta zawierająca fałszywe historie i fałszywe reklamy doprowadzi do zdobycia prawdziwych pieniędzy" – napisano na początku artykułu "The New York Times" dotyczącego drukowanej wersji The Onion.

Czytaj też: Google może zostać podzielone. Rozważa to Departament Sprawiedliwości USA

Magazyn ma być miesięcznikiem i będzie dostarczany wszystkim subskrybentom serwisu.

The Onion powstał w 1988 roku w Madison jako tygodnik, w 1996 roku ruszyła wersja cyfrowa. W 2007 roku serwis zaczął publikować w internecie satyryczne wiadomości audio i wideo jako Onion News Network. W 2013 roku zaprzestano wydawania wersji drukowanej i uruchomiono agencję reklamową Onion Labs.

Następnie serwis został trzykrotnie przejęty, najpierw przez Univision w 2016 roku. W 2019 został sprzedany firmie Great Hill Partners. W kwietniu 2024 roku nowym właścicielem została firma byłego dyrektora generalnego Twilio, Jeffa Lawsona. Z jego inicjatywy następuje teraz powrót do wersji drukowanej.

Czytaj też: Patent na AfD. Im silniejsza skrajna prawica, tym większy problem mają niemieckie media

(MAC, 20.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.