Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 18, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni na przygotowanie oferty przetargowej

Przetarg dotyczy kampanii turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion” (screen: orlysportu.pl)

Fundacja Orły Sportu w otwartym publicznym przetargu wybiera agencję do obsługi mediowej.

Zadaniem wybranej agencji będzie planowanie i zakup mediów internetowych dla kampanii turnieju piłkarskiego „Z Orlika na Stadion” oraz przeprowadzenie badań skuteczności i efektywności zrealizowanych działań promocyjnych związanych z zakupem mediów.

Czytaj też: MK Cafe nową marką w portfolio agencji BeDigital

Informacje o przetargu zostały opublikowane 12 sierpnia, oferty można składać do 20 sierpnia.

(AMS, 18.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.