Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencje Publicis Groupe pro bono dla mistrzostw domów dziecka w piłce nożnej

Mistrzostwa odbyły się 10-11 sierpnia w Warszawie (fot. materiały prasowe)

Agencje należące do Publicis Groupe wsparły organizację IX Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. To efekt długofalowej współpracy pro bono ze Stowarzyszeniem „Nadzieja na Mundial”.

Działania obejmowały: planowanie i zakup mediów przez agencję mediową Zenith, opracowanie materiałów promocyjnych przez agencje Leo Burnett i Prodigious.

Czytaj też: Grupa InPost została oficjalnym partnerem Atletico Madryt. Kolejny klub piłkarski

IX Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej odbyły się na stadionie Legii Warszawa. Wystąpiły w nich 24 drużyny.

Sponsorem głównym wydarzenia była sieć Biedronka. Wydarzenie wsparły finansowo także PZU, Blachy Pruszyński i Nova. Za działania komunikacyjne wydarzenia odpowiadała agencja FleishmanHillard Warsaw.

Czytaj też: Dwie produkcje z Papaya New Directors na shortliście Berlin Commercial

(KAP, 17.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.