Agencje Publicis Groupe pro bono dla mistrzostw domów dziecka w piłce nożnej

Mistrzostwa odbyły się 10-11 sierpnia w Warszawie (fot. materiały prasowe)
Agencje należące do Publicis Groupe wsparły organizację IX Mistrzostw Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej. To efekt długofalowej współpracy pro bono ze Stowarzyszeniem „Nadzieja na Mundial”.
Działania obejmowały: planowanie i zakup mediów przez agencję mediową Zenith, opracowanie materiałów promocyjnych przez agencje Leo Burnett i Prodigious.
Czytaj też: Grupa InPost została oficjalnym partnerem Atletico Madryt. Kolejny klub piłkarski
IX Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w Piłce Nożnej odbyły się na stadionie Legii Warszawa. Wystąpiły w nich 24 drużyny.
Sponsorem głównym wydarzenia była sieć Biedronka. Wydarzenie wsparły finansowo także PZU, Blachy Pruszyński i Nova. Za działania komunikacyjne wydarzenia odpowiadała agencja FleishmanHillard Warsaw.
Czytaj też: Dwie produkcje z Papaya New Directors na shortliście Berlin Commercial
(KAP, 17.08.2024)
