Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy awanse w agencji Vison & People. Małgorzata Giża, Ada Hertmann i Sebastian Pabiszczak

Małgorzata Giża, Ada Hertmann i Sebastian Pabiszczak awansowali w agencji Vision & People (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Giża, Ada Hertmann i Sebastian Pabiszczak awansowali na stanowiska headów w agencji Vision & People. Każda z wymienionych osób stoi obecnie na czele teamów: dwóch kreatywnych i jednego odpowiadającego za ofertę social i paid mediów.

Małgorzata Giża jako senior graphic designer, pełniąc nową funkcję, będzie odpowiadać za team kreatywny, zapewniający kompleksowe wsparcie markom Duży Ben i Kompanii Piwowarskiej.

Czytaj też: Emilia Maj i Rafał Blanik objęli nowe stanowiska w agencji Publicis Consultants

Ada Hertmann, również senior graphic designer, będzie liderką zespołu pracującego dla klientów branży automotive oraz dla nowej marki z branży FMCG, której obsługę agencja właśnie rozpoczęła w ramach wygranego przetargu.

Oba teamy kreatywne podlegają Marcie Glapińskiej, zarządzającej działem Concept & Design.

Sebastian Pabiszczak zajmował wcześniej stanowisko senior social media managera. Obecnie będzie kierować pracą trzyosobowego zespołu, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę social mediów (planowanie, produkcję i moderację), a także za działania związane z planowaniem i zakupem mediów. Jego team jest częścią działu Strategy & Media zarządzanego przez Przemysława Guzika.

Czytaj też: 17 firm mediowych chce promować jesienną ramówkę Telewizji Polskiej

(AMS, 13.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.