Trzy awanse w agencji Vison & People. Małgorzata Giża, Ada Hertmann i Sebastian Pabiszczak

Małgorzata Giża, Ada Hertmann i Sebastian Pabiszczak awansowali w agencji Vision & People (fot. materiały prasowe)
Małgorzata Giża, Ada Hertmann i Sebastian Pabiszczak awansowali na stanowiska headów w agencji Vision & People. Każda z wymienionych osób stoi obecnie na czele teamów: dwóch kreatywnych i jednego odpowiadającego za ofertę social i paid mediów.
Małgorzata Giża jako senior graphic designer, pełniąc nową funkcję, będzie odpowiadać za team kreatywny, zapewniający kompleksowe wsparcie markom Duży Ben i Kompanii Piwowarskiej.
Czytaj też: Emilia Maj i Rafał Blanik objęli nowe stanowiska w agencji Publicis Consultants
Ada Hertmann, również senior graphic designer, będzie liderką zespołu pracującego dla klientów branży automotive oraz dla nowej marki z branży FMCG, której obsługę agencja właśnie rozpoczęła w ramach wygranego przetargu.
Oba teamy kreatywne podlegają Marcie Glapińskiej, zarządzającej działem Concept & Design.
Sebastian Pabiszczak zajmował wcześniej stanowisko senior social media managera. Obecnie będzie kierować pracą trzyosobowego zespołu, odpowiedzialnego za kompleksową obsługę social mediów (planowanie, produkcję i moderację), a także za działania związane z planowaniem i zakupem mediów. Jego team jest częścią działu Strategy & Media zarządzanego przez Przemysława Guzika.
Czytaj też: 17 firm mediowych chce promować jesienną ramówkę Telewizji Polskiej
(AMS, 13.08.2024)
