Kinga Kozaczka zajmuje się marką 180heartbeats + Jung v Matt
Kinga Kozaczka ostatnio pełniła funkcję młodszej menedżerki ds. operacji programowych w Warner Bros. Discovery (screen: LinkedI/Kinga Kozaczka)
Kinga Kozaczka dołączyła do zespołu 180heartbeats + Jung v Matt. Zajmuje się agencyjną marką i komunikacją z mediami.
Kozaczka ostatnio była młodszą menedżerką ds. operacji programowych w Warner Bros. Discovery, gdzie koordynowała projekty od fazy rozwoju po komunikację. Odpowiadała m.in. za rebranding i marketing festiwalu Mastercard Off Camera, prowadząc działania PR i publikacje w mediach społecznościowych. Współpracowała z markami takimi jak MasterCard, Netia i Allegro. Jest również założycielką stowarzyszenia Szwedzki Stół Filmowy, promującego kulturę skandynawską w Polsce, gdzie również prowadziła działania PR, organizowała przeglądy filmowe i debaty.
Poprzednio stanowisko dyrektorki działu brand communication w 180heartbeats + Jung v Matt zajmowała Jagoda Prętnicka-Markiewicz (obecnie w SEC Newgate CEE). Prętnicka-Markiewicz, odpowiedzialna za PR agencji oraz wspieranie komunikacji klientów, zakończyła pracę w 180heartbeats + Jung v Matt w maju ub.r.
(AMS, 09.08.2024)