Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kinga Kozaczka zajmuje się marką 180heartbeats + Jung v Matt

Kinga Kozaczka ostatnio pełniła funkcję młodszej menedżerki ds. operacji programowych w Warner Bros. Discovery (screen: LinkedI/Kinga Kozaczka)

Kinga Kozaczka dołączyła do zespołu 180heartbeats + Jung v Matt. Zajmuje się agencyjną marką i komunikacją z mediami.

Kozaczka ostatnio była młodszą menedżerką ds. operacji programowych w Warner Bros. Discovery, gdzie koordynowała projekty od fazy rozwoju po komunikację. Odpowiadała m.in. za rebranding i marketing festiwalu Mastercard Off Camera, prowadząc działania PR i publikacje w mediach społecznościowych. Współpracowała z markami takimi jak MasterCard, Netia i Allegro. Jest również założycielką stowarzyszenia Szwedzki Stół Filmowy, promującego kulturę skandynawską w Polsce, gdzie również prowadziła działania PR, organizowała przeglądy filmowe i debaty.

Poprzednio stanowisko dyrektorki działu brand communication w 180heartbeats + Jung v Matt  zajmowała Jagoda Prętnicka-Markiewicz (obecnie w SEC Newgate CEE). Prętnicka-Markiewicz, odpowiedzialna za PR agencji oraz wspieranie komunikacji klientów, zakończyła pracę w 180heartbeats + Jung v Matt w maju ub.r.

(AMS, 09.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.