Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Agora wprowadza ofertę reklamową  |  Wydawca "Rzeczpospolitej" reaktywował serwis  |  Rochstar na minusie w 2024 roku  |  Managing director w Assembly Digital Commerce  |  Zoom TV bez kontynuacji  |  AMC Networks Zone Poland  |  Widownia serialu "Na sygnale" w TVP 2  |  Operator kablowy Supermedia  |  Kwartalniki Gremi Media  |  Wyniki finansowe Grupy PTWP  |  Meloradio w kampanii promuje konkurs  |  Carat Polska i K+ Digital wygrywają  |  Sephora wybiera agencję  |  GZM zapłaci za promocję  |  Nowa platforma komunikacyjna Nałęczowianki  |  Business Insider zwalnia ponad jedną piątą pracowników  |  Elon Musk ma udostępnić Groka na rok użytkownikom Telegrama  |  Reporterzy bez Granic z Julią Nawalną uruchamiają kanał telewizyjny Przyszłość Rosji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fox Corp. z wynikami powyżej oczekiwań. Stały popyt na usługi serwisu streamingowego Tubi

Całkowite przychody Foxa wzrosły o 2 proc. do 3,09 mld. (fot. Wikimedia Commons/Jim Henderson)

Fox Corp przekroczył oczekiwania giełdy amerykańskiej na Wall Street co do kwartalnego zysku i odnotował wzrost przychodów. Przyczynił się do tego stały popyt na usługi serwisu streamingowego Tubi w Stanach Zjednoczonych, co spowodowało, że akcje spółki zwyżkowały o prawie 5 proc. na początku notowań.

Na przychody spółki za ten kwartał wpłynął wzrost opłat partnerskich o 5 proc., wynikający ze wzrostu w segmentach programów telewizyjnych i sieci kablowych.

Stacje poprawią wyniki dzięki reklamom politycznym

Działalność Fox w zakresie sieci kablowych, do której należą Fox Business Network, Fox Sports 1 i Fox News, odnotowała w czwartym kwartale wzrost przychodów o 2 proc., do 1,44 mld dol. Całkowite przychody firmy również wzrosły o 2 proc. do 3,09 mld.

Czytaj też: Bloomberg News przeprasza za złamanie embarga. Za wcześnie poinformował o wymianie więźniów

Fox w dalszym ciągu odnotowuje wzrost oglądalności Tubi, bezpłatnego serwisu streamingowego z reklamami – przekazał dyrektor generalny Lachlan Murdoch po ogłoszeniu wyników. Przychody z reklam w ujęciu rok do roku nie zmieniły się i w czwartym kwartale wyniosły 1,01 mld dol. Skromne wydatki na reklamę stacje telewizyjne w Stanach Zjednoczonych, takie jak Fox News, mogą w tym roku się poprawić dzięki reklamom politycznym dotyczące wyborów prezydenckich.

W ostatnich dniach Donald Trump dążył do tego, by przenieść debatę prezydencką z ABC New do Fox News, z 10 na 6 września. Kamala Harris jednak się nie zgodziła. Z raportu firmy badawczej eMarketer wynika, że w tym roku całkowite wydatki na reklamę polityczną w USA wzrosną od 2020 r. o ok. 27 proc. do 12,15 mld dol.

Venu Sports, wspólne przedsięwzięcie Foxa z Disneyem i Warner Bros. Discovery dotyczące sportowej platformy streamingowej, ma wystartować w Stanach Zjednoczonych jesienią tego roku, w cenie 42,99 dol. miesięcznie.

Czytaj też: Elon Musk pozywa OpenAI i Sama Altmana o czerpanie zysków ze sztucznej inteligencji

(MAC, 07.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.