Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Doniesienia w sprawie przyszłości TVN-u  |  Spadło zapotrzebowanie na papier gazetowy  |  Creative technology director w Saatchi & Saatchi  |  SDP musi przeprosić za nieprawdę  |  Google niezgodnie z prawem utrzymuje monopol  |  Dwie premiery serialowe w Polsat Box Go do końca 2024 roku  |  KRRiT ogłosi konkursy na cztery nowe częstotliwości  |  Lokalne produkcje jesienią w kanałach A+E Networks  |  Wyniki sprzedażowe dzienników ogólnopolskich  |  Wydawnictwo Bellona wznowiło serię  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Lidl szuka agencji  |  Przejście do Salestube  |  Nowe stanowisko w Garden of Words Group  |  Havas kupuje australijską agencję Hotglue  |  Sky Sports+ ruszy w czwartek w Wielkiej Brytanii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Chcesz zamówić newsletter "Presserwis"? Kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 07, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fox Corp. z wynikami powyżej oczekiwań. Stały popyt na usługi serwisu streamingowego Tubi

Całkowite przychody Foxa wzrosły o 2 proc. do 3,09 mld. (fot. Wikimedia Commons/Jim Henderson)

Fox Corp przekroczył oczekiwania giełdy amerykańskiej na Wall Street co do kwartalnego zysku i odnotował wzrost przychodów. Przyczynił się do tego stały popyt na usługi serwisu streamingowego Tubi w Stanach Zjednoczonych, co spowodowało, że akcje spółki zwyżkowały o prawie 5 proc. na początku notowań.

Na przychody spółki za ten kwartał wpłynął wzrost opłat partnerskich o 5 proc., wynikający ze wzrostu w segmentach programów telewizyjnych i sieci kablowych.

Stacje poprawią wyniki dzięki reklamom politycznym

Działalność Fox w zakresie sieci kablowych, do której należą Fox Business Network, Fox Sports 1 i Fox News, odnotowała w czwartym kwartale wzrost przychodów o 2 proc., do 1,44 mld dol. Całkowite przychody firmy również wzrosły o 2 proc. do 3,09 mld.

Czytaj też: Bloomberg News przeprasza za złamanie embarga. Za wcześnie poinformował o wymianie więźniów

Fox w dalszym ciągu odnotowuje wzrost oglądalności Tubi, bezpłatnego serwisu streamingowego z reklamami – przekazał dyrektor generalny Lachlan Murdoch po ogłoszeniu wyników. Przychody z reklam w ujęciu rok do roku nie zmieniły się i w czwartym kwartale wyniosły 1,01 mld dol. Skromne wydatki na reklamę stacje telewizyjne w Stanach Zjednoczonych, takie jak Fox News, mogą w tym roku się poprawić dzięki reklamom politycznym dotyczące wyborów prezydenckich.

W ostatnich dniach Donald Trump dążył do tego, by przenieść debatę prezydencką z ABC New do Fox News, z 10 na 6 września. Kamala Harris jednak się nie zgodziła. Z raportu firmy badawczej eMarketer wynika, że w tym roku całkowite wydatki na reklamę polityczną w USA wzrosną od 2020 r. o ok. 27 proc. do 12,15 mld dol.

Venu Sports, wspólne przedsięwzięcie Foxa z Disneyem i Warner Bros. Discovery dotyczące sportowej platformy streamingowej, ma wystartować w Stanach Zjednoczonych jesienią tego roku, w cenie 42,99 dol. miesięcznie.

Czytaj też: Elon Musk pozywa OpenAI i Sama Altmana o czerpanie zysków ze sztucznej inteligencji

(MAC, 07.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.