TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN ruszył z castingiem  |  Były dyrektor KGHM założył firmę  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Miesięczny udział Canal+ 360  |  "Łowcy skarbów. Kto da więcej" w TV 4  |  TVN Media z nowymi pakietami  |  Kanał TVC zamierza mieć w koncesji mniej programów lokalnych  |  Plany byłego dziennikarza "Superwizjera"  |  Radio Pogoda z nową audycją  |  UW ma serwis z artykułami na temat badań prowadzonych na uczelni  |  Nowe wydawnictwo książek dla dzieci  |  Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi poszukuje agencji  |  Digital Kingdom przygotował kampanię  |  Opera Bałtycka w Gdańsku uruchamia przetarg  |  DAZN i Amazon wydają najwięcej na prawa sportowe  |  Kanały Paramount powróciły na YouTube TV  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Republika od przyszłego roku ma nadawać z nowej siedziby

- Nowa siedziba będzie na pewno w przyszłym roku - mówi Tomasz Sakiewicz (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Telewizja Republika rozpoczęła remont i wyposażanie siedziby w centrum Warszawy, do której ma się przeprowadzić w przyszłym roku.

Wirtualne Media informowały, że stacja przenosi się do Błękitnego Wieżowca przy placu Bankowym w Warszawie. - Zgodnie z umową nie mogę potwierdzać, co to za miejsce. Na pewno będzie godziwe - mówi "Presserwisowi" Tomasz Sakiewicz, prezes i redaktor naczelny stacji. I dodaje: - Prace ruszyły, ale dopiero w momencie wprowadzania będziemy mogli ujawnić, gdzie jesteśmy.

Obecnie siedziba stacji znajduje się w budynku przy ul. Pawiej w Warszawie.

Czytaj też: Dariusz Szpakowski zabrał głos w sprawie zawieszenia Przemysława Babiarza

Na stronie Tvrepublika.pl można przeczytać, że powodem przeprowadzki jest nie tylko większa liczba osób w ekipie stacji (od końca grudnia przyjęto wiele osób z dawnej Telewizji Polskiej), ale także decyzja właściciela budynku, w którym znajduje się siedziba stacji, o zmianie jego przeznaczenia.

- Nowa siedziba będzie na pewno w przyszłym roku. Jeszcze parę miesięcy będziemy w obecnym budynku - mówi nam Tomasz Sakiewicz.

Przypomnijmy, że po starcie emisji na ogólnopolskim ósmym multipleksie telewizyjnym naziemna widownia Telewizji Republika zwiększyła się. Z danych Nielsen Media, do których dotarł "Presserwis", wynika, że w okresie od 12 do 24 lipca wśród widzów z telewizją naziemną stacja miała średnio 4,70 proc. udziału w grupie ogólnej 4+. Z kolei od 1 do 11 lipca, przed uruchomieniem emisji na MUX 8, ten udział wynosił 2,35 proc. Średnia minutowa liczba widzów wzrosła z 27 tys. (1-11 lipca) do 53 tys. (12-24 lipca).

(MNIE, 01.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.