TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Rada Mediów Narodowych prosi o pomoc  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Rada Mediów Narodowych prosi o pomoc  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVP trudno będzie wybrnąć z kryzysu  |  Rada Mediów Narodowych prosi o pomoc  |  Polskie Radio PiK przeprosiło  |  Oglądalność trasy koncertowej "Lato z radiem i Telewizją Polską"  |  BCAST z Grupy Polsat Plus też chce zarezerwować częstotliwości  |  TVS z kolejną edycją talent show  |  Zmiana związana z dostępnością SkyShowtime  |  Polski dystrybutor filmów Warner Bros.  |  Wyniki spółki produkującej dla Polsat Plus  |  Naziemny ViDoc TV jesienią z autorskim programem  |  Wydawca LoveKrakow.pl  |  Kraft Heinz Polska wybiera  |  Dziewięć podmiotów w przetargu  |  Streetcom pomaga wypromować  |  Agencja 38 Content Communication  |  WhatsApp ma w USA ponad 100 mln aktywnych użytkowników miesięcznie  |  Król Maroka ułaskawił trzech więzionych dziennikarzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 31, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jakub Kiraga i Mateusz Reiss poprowadzą jedną z grup kreatywnych agencji Przestrzeń

Jakub Kiraga i Mateusz Reiss będą prowadzić jedną z grup kreatywnych agencji Przestrzeń (fot. materiały prasowe)

Agencja Przestrzeń powiększa dział kreacji. Jakub Kiraga i Mateusz Reiss objęli stanowiska creative group head.

Jakub Kiraga (wcześniej Cut The Mustard, Grandesi) i Mateusz Reiss (wcześniej OS3, BBDO) odpowiedzialni będą za prowadzenie jednej z grup kreatywnych oraz rozwój kreatywny marek z portfolio agencji Przestrzeń.

Czytaj też: AMS wprowadził zmiany w organizacji sprzedaży. Awanse na stanowiska dyrektorskie

Przestrzeń obsługuje takich klientów, jak: OLX, Decathlon, Kompania Piwowarska, Google, Electrolux, Nestle.

(AMS, 31.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.