Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP z przetargiem na roczny dostęp do danych telemetrycznych. Oferty do 27 sierpnia

TVP za dostarczanie danych Nielsenowi w 2023 roku zapłaciła 18,5 mln zł (fot. Albert Zawada/PAP)

TVP rozpisała przetarg na zakup danych telemetrycznych na 12 miesięcy.

Telewizja Polska szuka firmy, która zapewni jej dane zarówno o oglądalności w domu, jak i poza domem.

TVP zapłaciła 18,5 mln zł Nielsenowi w 2023 roku

Dane mają również uwzględniać zmniejszenie oglądalności reklam liniowych na skutek rozszczepiania sygnału programów w celu stosowania reklam w technologii DAI (dynamicznej podmiany spotów), a także obejmować udostępnianie baz danych z pomiaru oglądalności minutowej treści wideo dostarczanych do gospodarstw domowych w formie streamingu.

Czytaj też: Jakub Kwiatkowski komentuje zawieszenie Babiarza. Dziennikarze TVP Sport szykują pismo

"Usługi będą świadczone 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy, na zasadach określonych w umowie. Zamawiający przewiduje, że usługi będą świadczone nie wcześniej niż od dnia 1 października 2024 r." – podano w opisie zamówienia.

Oferty można składać do 27 sierpnia br.

TVP za dostarczanie danych Nielsenowi w 2023 roku zapłaciła 18,5 mln zł. Z kolei w marcu br. podawaliśmy, że Nielsen Media za udostępnianie przez rok danych telemetrycznych chciał od Telewizji Polskiej 23 mln zł brutto (począwszy od lipca). Telewizja publiczna zamierzała jednak przeznaczyć na zamówienie maksymalnie 21,8 mln zł.

Czytaj też: Telewizja Republika ze wzrostem oglądalności w telewizji naziemnej

(MNIE, 30.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.