Świat zauważył zawieszenie Babiarza  |  VeloBank wybrał  |  Cyberprzestępcy najczęściej wykorzystują Microsoft  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świat zauważył zawieszenie Babiarza  |  VeloBank wybrał  |  Cyberprzestępcy najczęściej wykorzystują Microsoft  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Świat zauważył zawieszenie Babiarza  |  VeloBank wybrał  |  Cyberprzestępcy najczęściej wykorzystują Microsoft  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP z przetargiem na roczny dostęp do danych telemetrycznych. Oferty do 27 sierpnia

TVP za dostarczanie danych Nielsenowi w 2023 roku zapłaciła 18,5 mln zł (fot. Albert Zawada/PAP)

TVP rozpisała przetarg na zakup danych telemetrycznych na 12 miesięcy.

Telewizja Polska szuka firmy, która zapewni jej dane zarówno o oglądalności w domu, jak i poza domem.

TVP zapłaciła 18,5 mln zł Nielsenowi w 2023 roku

Dane mają również uwzględniać zmniejszenie oglądalności reklam liniowych na skutek rozszczepiania sygnału programów w celu stosowania reklam w technologii DAI (dynamicznej podmiany spotów), a także obejmować udostępnianie baz danych z pomiaru oglądalności minutowej treści wideo dostarczanych do gospodarstw domowych w formie streamingu.

Czytaj też: Jakub Kwiatkowski komentuje zawieszenie Babiarza. Dziennikarze TVP Sport szykują pismo

"Usługi będą świadczone 12 miesięcy liczonych od dnia zawarcia umowy, na zasadach określonych w umowie. Zamawiający przewiduje, że usługi będą świadczone nie wcześniej niż od dnia 1 października 2024 r." – podano w opisie zamówienia.

Oferty można składać do 27 sierpnia br.

TVP za dostarczanie danych Nielsenowi w 2023 roku zapłaciła 18,5 mln zł. Z kolei w marcu br. podawaliśmy, że Nielsen Media za udostępnianie przez rok danych telemetrycznych chciał od Telewizji Polskiej 23 mln zł brutto (począwszy od lipca). Telewizja publiczna zamierzała jednak przeznaczyć na zamówienie maksymalnie 21,8 mln zł.

Czytaj też: Telewizja Republika ze wzrostem oglądalności w telewizji naziemnej

(MNIE, 30.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.